Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Usch... Nu e bubblan dålig    lessen o snorig liten tjej.. Verkar nästan ha ont i öronen   *stackars*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-22 20:32:42 följande:
    Ja, suit är mysigt men det är roligt att få kombinera också... cerise eller svarta byxor till...
    Ja, cafe låter toppen.. Vet en bra lokal jag    Kanske man ska ta suit OCH body/byxa?
  • RååSa BuBBlan

Gosmamman-- Nä, jag e inte trött på den direkt, men ska byta färger på Buggan nu va det tänkt

Uscha.. hoppas verkligen INTE det är öronen, men hon tar sig åt dom å e lessen tjej

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-22 20:38:12 följande:
      Haha...ja, varför välja när man kan ta allt?
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:39:43 följande:
    Har molo tagit sin gamla regnbåge och gjort det till sin nya? Har dom idé torka eller är det kunderna som vill ha en favorit i repris? eller har jag sett helt fel?
    favorit i repris    mycket bra tycker jag!!
  • RååSa BuBBlan

Vaaaad gör man åt onda öron??? Kan man lindra? Eller e de bara raka vägen till doktorn i morrn? Inga av mina barn har haft örona hittils..

• RååSa BuBBlan
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:43:32 följande:
    Vaaaad gör man åt onda öron??? Kan man lindra? Eller e de bara raka vägen till doktorn i morrn? Inga av mina barn har haft örona hittils..
    sorry för OT...
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:45:34 följande:
    Alvedon och nässpray lindrar
    Alvedon har vi.. men ingen näs spray    ska prova en alvis så får vi se.. Uscha.. Bubblan brukar inte gråta så här, pappan gosar o kramar...
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:48:30 följande:
    men gå till doktorn imorgon iaf så får ni förhoppningsvis PC. Men på vissa vårdcentraler så har dom slutat ge PC mot öfi och säger att trumhinnan ska värka ut.
    Ok.. ska gå dit i morrn om hon e lika lessen då.. *mamman orolig*   Ida brukar inte va lessen för ingenting liksom, hon måste ha ont!!!
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:50:01 följande:
    Prova gör lite egen koksaltlösning (googla för recept) och droppa i näsan. Om dom är täppta i näsan så ökar värken.
    Å det är hon.. ska googla det på stört!!   *tack*
  • RååSa BuBBlan

Hon somnade... Lilla skruttan!!   *koksaltlösning fixad inför natten*

annie dark skrev 2008-07-22 20:53:22 följande:
    Angelinah! När jag gick min uska utb hade vi en gammal lärare som berättade att man kan ta en tuss fetvadd i öronen, det värmer och ska tydligen lindra. Man skulle stoppa i en tuss när man märkte att de började få ont.
    Tack för tipset    ska absolut finnas hemma from nu!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10