Tjejtriss skrev 2008-08-02 11:10:21 följande:
Vi fick också hem älgarna och jag tycker de är jättefina! Vi har ju leggingsen också och jag tycker de är sådär, men med det prickiga blev det jättefint. Blir nog fint till me&is grå plyschbyxor också
Det var verkligen en chansning från mig. Tycker inte att dom var så snygga på bild men jag gillar när ärmarna är annan färg. P passade superbra i den!
Nu vet jag inte om jag ska köpa prickiga muddbyxan eller randiga leggings till. Känner jag mig själv rätt så kommer det blir både och..

mortillsju skrev 2008-08-02 11:23:45 följande:
Har inte Molo en byxa med samma prickar? Hur blir det till? För mycket pyjamas?
Jag har funderat i samma tankar nu men har bestämt mig för att det inte blir pyjamas och kommer bli perfekt på dagis under vinterkläderna..
isold2003 skrev 2008-08-02 11:16:14 följande:
Nu ringde några kompisar och bjöd in sig på fika i eftermiddag så jag ska gå och baka bullar Förresten, helt OT men lillkillen har blivit blöjfri dagtid under semestern ocn nu inatt vile han inte ha blöja och höll sig torr hela natten! Så skönt! Nu går han runt i Molos supersnygga verktygskalsonger och är supernöjd
Grattis! Vad skönt att han är blöjfri. Längtar tills Matilda slutar hon med. Men hon visar inget intresse än så det blir nog till våren kan jag tänka mig..