Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ååh vad fin den rosa katvigjackan var. Passade tjejen perfa. Hur är den i storlek?

• Infinite Joy

Buttelina: när kontraktet är skrivet plockar antagligen mäklaren bort objektet från nätet direkt och d funkar inte länken :( Jag förstår dock att du vill ha det klart innan du visar. Hoppas att ni får denna stuga. Har sett att andra har gått förbi er.

• Infinite Joy

Elaizans mamma skrev 2008-06-11 09:09:04 följande:

Hej, Någon här som kan tipsa om någon bra sida där man kan köpa den fina Katvig vindjackan i rosa?MvhLina
    Vilken storlek?
  • Infinite Joy

Jag är också nöjd med Matador.... handlar dock mycket i deras fysiska butiker. Beställde första gången förr aveckan och det kom idag. Dock dröjde det bara för att jag strulade lite med att lägga till varor i ordern... vilket jag till slut inte gjorde ändå.

Skoj att se vad ni andra har shoppat...

• Infinite Joy

Attans.... kom just på att jag skickade mitt leg med sambon imorse så han skulle kunna hämta ut tösens preschoolians..... så nu kan jag ju inte hämta mina kläder.

• Infinite Joy
    Tjejtriss skrev 2008-06-11 12:24:47 följande:
    Jag är hyfsat nöjd med Matador. Fick inte reklamera en Småfolk-tröja med tryckfel nyss, för man får räkna med tryckfel på deras tröjor.. Jaha? Borde inte det stå nånstans så man är medveten när man beställer? Har reklamerat andra Småfolk-tröjor både tidigare och nu från sommarkollektionen på andra ställen, det har inte varit något problem.Men snabb leverans har det iaf varit.
    Och jag som tom har fått reklamera en katvigsuit som hade blivit luddig i tvätten.
  • Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 12:40:53 följande:
    Phu nu har alla mammorna gått hem och Milo sussar. Funderar på att kolla posten, men har ju blivit så besviken dom senaste dagarna när där varit tomt Åh verktygs t-shirten var slut på gucce. *SNYFT*
    har du sett att matador har också? Minns dock ej om det var med stjärnor på ärmarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10