Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-15 18:11:10 följande:
    de jag vet är matador, rumba (kod gravid), elva små troll, trendybaby
    glömde gucce
  • Infinite Joy

Eftersom ni pratar ot så ska jag fråga en sak.... vet inte riktigt vad me&i är och inte heller gangstar..... vilket märke är "bäst" tycker ni?

• Infinite Joy
    gosmamman skrev 2008-06-15 20:48:50 följande:
    Me&i är ganska mycket retro i stuket och mycket färger. Bra kvalité på det mesta.Gangstar har jag ingen erfarenhet av men jag tror att det är lite tuffare kläder.
    Ah, ok. Får försöka hitta bilder. Fanns det inte en me&i-tråd?
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-15 21:03:25 följande:
    Finns en del me&i i mitt galleri om du vill titta.
    åh, tack. Ska kika så fort sonen somnar.....
  • Infinite Joy

isold: såg att du hade mini rodini jeans. Hur är de? Är lite sugenn på ett par lila till tjejen.

Havsvind: snygga kläder du hade fyndat.... de första två plaggen har jag aldrig sett. Verkligen fina!

• Infinite Joy

lillronya: tack för titten på dina söta barn i deras  fina kläder. En fråga, hue är katvigs midiapplesuit i jämförelse med molo?

• Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-15 21:41:51 följande:
    Katvig är smalare.
    Ja, molo är väldigt rymliga.... men samma storlek funkar?
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-15 21:47:00 följande:
    Ja jag tror det.... Kan kolla säkert snart.
    Jamen det behöver du verkligen inte göra. Jag kör  på samma storlek, det blir kanon!
  • Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-15 21:49:15 följande:
    Jag älskar Mini rodinis jeans! Har till båda killarna. De är långa i benen så det blir fina uppvik på dem. Ganska raka i modellen, inte supersmala men inte så breda som Molos jeans.
    Kanske ska köra p sådana till hösten. Tjejens Finger in the Nose gick ju tyvärr sönder...
  • Infinite Joy

jompa: idag var det min tur att fynda terry! Storlek 68/74 till kilolen..... nu vill jag bara hitta 92/98 till bra pris åt tösamaja. Nöjd med setet?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10