Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold: tack! Funkar superbra med been och buggyboarden. Man kan faktiskt tom gå bakom vagnen. Super!

Angelinah: jag skulle ha hävt köpet om inte kidz gav en ny vagn omedelbartbums. De har ju på lager. Beklagar även jag din och familjens förlust.

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-16 21:25:26 följande:
    En butik i Västerås som håller på att starta webshop. Isold bor i Västerås och springer där titt som tätt
    Attans! Vill också ha Mini rodini till 30% rea.

Kollade igenom bildtråden och onekligen söta barn i fina kläder. Cyperntösen är söt som en docka.
  • Infinite Joy
    Preggi skrev 2008-06-16 21:29:54 följande:
    Ja, verkligen! Jag ville att Matilda skulle heta Minou men min man tyckte att det var för ovanligt.. Vi hade bara sol på skansen och det var lagom lite folk och jättetrevligt! Resan hem med 2 trötta barn var dock inte lika trevlig...
    Men har faktiskt hört några som heter det nu. Matilda är dock väldigt fint det med. Evian behövde mer tid innan sambon gillade.
  • Infinite Joy

info@slitage.se?

jompa skrev 2008-06-16 21:32:38 följande:
    Men man kan redan nu maila så skickar hon, supertrevlig är hon Så maila du och fråga om hon har det du söker.
    isold: är det 30% på allt från mini rodini? Sett några lila jeans?
  • Infinite Joy
    kitty79 skrev 2008-06-16 21:33:18 följande:
    hej på er i tråden iofs inte danskt men är det någon som sett plastisock klänning röda saker 74/80 eller möjligsvis storleken större på rea någonstans ? letar även efter esl nutty röd klänning i samma storlekar typ 80...som alltid glad över svar !
    har inte matador?
  • Infinite Joy

Jag klickade iväg en beställning just... ingen stor, utan bara midiapplesuit till killen och tröja åt tösen.... svart blev det efter att ha kikat i bt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10