Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 19:35:54 följande:
    kopiera - klistra in i medd.rutan här
    Tack, jag lyckades!
  • Infinite Joy

Tackför alla positiva ord om min shopping.

Isold: slka bli spännande att kolla i ditt galleri ;)

Nu är det pussycat dolls... tyckerdet är lite skoj (pinsamt)

• Infinite Joy

Förresten så hamnade sambo i bildtråden... katvigs midiapplesuit var snygg som f-n och så var det synd att molos kaniner var gammal modell.... men den får jag ju kanske tag på sa jag. Tog det som... shoppa!
    Han tyckte att alla barn var jättefina.Gissa om jag blev förvånad då han inte bryr sig om kläder öht.

• Infinite Joy

Oj, vad klockan har spreungit iväg.... jag som skulle shoppa. Letade som en toka efter rosa-vit randig mössa från katvig i våras, men utan framgång. NU har jag hittt den.... kanske inget man köper mitt i sommaren?!

Massor av nya fina bilder itråden.

• Infinite Joy

Skulle lägga in bilder igår, men somnade då jag sövde lillkillen...
    Undrar om någon vet hur katvigs midiapple bodysuit är i storlek? Har man 68 i molos ska man då ta 68 eller 74?

Någon som hittar någpot på rean hos elva små troll?

Nu ska jag skynda mig att duscha medan lillis sover.

• Infinite Joy

Buttelina: åhå, vilka snygga kläder! Funderar också på herdarna (efterlyste bild för ngn vexcka sedan).... hur är den irl? Var shoppade du?

Alla barnen i tråden var också superfina... minns aldrig vems barn det är bara....

• Infinite Joy

Men vad är det jag läser om katvigs velour.... och jag som köpte idag. Gillade inte att de var vida längst ner, men tänkte fixa till med resår där. Synd att de är klumpigare än andra.... hade inget att jämföra med....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10