• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon.

Så då har mannen lämnat mig och åkt till Tyskland i tre dagar, puhhhh orolig för hur nätterna ska gå nu men det löser sig väl.

Frukost dax.

• jompa
    FL Lisa skrev 2008-06-24 07:38:37 följande:
    godmorgon.Här var det inte mycket fart än. Kanske att resten av högen fått sovmorgon jompa - Låter jobbigt med tre dagar ensam...men det brukar lösa sig ändå.Hoppas bara du får sova lite också...man behöver ju liksom sömn för att fungera
    God morgon.

Ja dagarna och kvällarna är helt ok men just nätterna eftersom dottern strular massor och sonen brukar komma vandrandes så kan det bli jobbigt. Sonen bli ju dessutom skitsur när han ser att det är jag som ligger i sängen och inte pappa
    Men det ska nog lösa sig det oxå.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-24 08:39:06 följande:
    Buu huu, nu har storasyster åkt så jag är lite sur på mannen (för det e ju hans fel att hon åkt) men då la han in ett litet fjäsk och frågade om jag ville ha ngt nytt plagg till dopet i helgen. Jovisst sa jag men jag vill nog åka til västerås så det tar lite tid så jag slipper tänka på att hon åker bil i så många timmar  dessutom behöver tjejjerna en varsin ny klänning inför dopet .Nu ska jag göra mig iordning så återkommer jag med rapport om det blev ngt fint. Kram
    Hoppas du hittar nåt fint till er alla tre.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-24 08:46:58 följande:
    GodmorgonLiam fortsätter med sina nya sovtider, helt underbart, börjar bli riktigt bortskämd nu Idag kommer äääntligen min kusin hem med sin lilla Moa, ska bli kul att ge henne Katvig kläderna som jag köpt.
    God morgon

Skönt att få sova och mysigt med bebisen

Jag hoppas mitt paket från Spojl kommer idag med Katvig suiten till min kompis nya bebis.
  • jompa
    Line80 skrev 2008-06-24 08:55:12 följande:
    decent tröjan va ur cool vart köper man sånna?
    Vet att Freshmilk och Spojl har haft.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-24 09:13:56 följande:
    God morgon!Tittar in en snabb sväng.Är så trött så jag går sönder. Två kvällar i rad har vi målat trappa i flera timmar till kl 01. Och inte tar Noel hänsyn till att man vill ha sovmorgon. Känner mig som en gammal tant i ryggen. nu ska jag åka och köpa färg och köra sista racet. Noel får vara hos mormor. När detta är klart förtjänar jag lite shopping. Tittar in ikväll och säger hejha en bra shoppingdag!
    Självklart ska du shoppa för att fira att trappen är klar sen. Jag hoppa på att vårat paket dyker upp senast imorgon.

Ha en bra dag
  • jompa
    regret skrev 2008-06-24 09:22:26 följande:
    Vart kan man köpa eBBe? Såg att skattkammaren i borås hade fått in men de har ingen webbshop :( Nån butik i Sthlm eller på webben som har?
    Undrar jag med
  • jompa
    regret skrev 2008-06-24 09:30:30 följande:
    jompa: ja inte blev jag klokare att av googla det heller direkt :)
    Nä de verkar liksom inte finnas.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-24 09:48:41 följande:
    Hej flickor! Är ni i shoppingtagen idag? Jag hoppas på paket idag från LLM iaf Skulle vilja in till Toddler, dom har halva priset på alla kläder idag men jag har ingen bil! Irriterande eller vad... *morr* Igår var jag på bio och såg Sex and the City filmen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ BRAAAAAA!!!
    Kan bara hålla med dig

God morgon förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10