Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-22 10:16:51 följande:
    Har du fått tag i starsen i större storlek eller 74 räckte till din lilla flicka???Hej förrästen
    Hej
    Jag tog 74 till Hilda, hon har 68 nu och de är lagom. Men har tyvärr inte hittat större storlekar, bara i den andra färgställningen med blått, finns på EST.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    september 01 skrev 2008-07-22 12:58:15 följande:
    Loveliva: Kollade precis in bildtråden, sååå sööt din Hilda är i det oranga från katvig, superfin!!
    Tack
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-22 14:17:42 följande:
    Hej på er!Nu ringde jag till eleraff och lade undan de blommiga bebisbyxorna till Ava (Molo alltså). sen ringde jag till Pop och lade undan den röda tunikan (som Ava har fast grön). Tror att både den gröna och röda passar jättebra ihop med blombyxorna . De andra Molo-kläderna hänge på tork nu. Lite tråkigt att jag har köpt de i lite större storlekar, för jag vill använda de NU!! Men samtidigt har hon så mycket kläder nu som måste användas . Kanske får bli en dag med lite för stora kläder bara för att det är så fint . Nu sitter Liam i soffan och kastar en liten mjukis-Teletubby och Ilon springer som en hund och hämtar den och ger den tillbaka till Liam - precis som en hund hehe. Jaja, bara de roar sig så...Men snart blir det lekplatsen...

Hej
    Jag väntar också på blombyxorna & bodyn, har suiten i stl 74, men den är STOOOR.
    Ava kommer bli jätte fin i blommorna! Nu är jag också lite sugen på tunikorna från pop. Såå fin grön färg ju. Får nog kika in på pop snart

Ser ut som Ava växt massor!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-22 14:28:55 följande:
    Själv fick jag sovmorgon till 6.20 och kände mig ganska nöjd
    Ussh då! Hoppas hon kryar på sig lillstumpan!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-22 14:28:55 följande:
    Själv fick jag sovmorgon till 6.20 och kände mig ganska nöjd
    Förrästen, vilken stl har Ava i pop tunikan?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-22 14:34:51 följande:
     Hon har 68 i den. Tänkte att den säkert var alldeled för stor, men tänkte att den kunde funka som klänning först och sedan tunika. Men så stor är den inte. Visst, den är ju för stor, men inte så det stör. Men hon kommer säkert kunna ha den ett bra tag ändå... hoppas jag. Vad tog du för stl till hilda i blombyxorna? Jag lade undan 62. Visst borde hon kunna ha dem ett tag. Tror 68 i blir alldeles för stort. Tog ju 68 i de randiga byxorna, men de sitte rju uppe tack vare mudden, men de är ju ändå alldeles för stora runt om vid blöjan och midjan...
    Jag tog 74 i blombyxorna, kommer säkert vara förstora nu, men kanske passar i höst. Hilda har precis som Ava MASSOR med kläder som måste användas nu
    Nu passar 62 & 68 bäst
    Kanske ska ta 74 i pop tunikan då (om jag gillar den IRL), tycker också om när man kan ha som klänning först och sen tunika.
    Ekonomisk som man är
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Hoppas lilla Ida kryar på sig!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God morgon!!!

Här är vi också uppe med tuppen!! Men har ändå inte vaknat på riktigt förrän nu

Finns Molos lurvfleece i någon webbshop ännu?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Åhh!!! Nu kom postis Med MÅNGA Molosar
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10