Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-23 20:28:54 följande:
    loveliva: GLÖMDE JU!!! Har helt missat att du har gift dig! Såg det i din pres igår. GRATTIS GRATTIS!! Sååå avis jag är! vill också gifta mig och bli lite nykär igen . Fast nykär blir jag bara jag och han gör oss iordning lite extra, men det händer ju inte så ofta längre tyvärr. Men åh va jag vill gifta mig. Får kanske bli nästa år eller nästa år igen. Ska spara lite pengar först... Lätt när alla dessa kläder tar mina pengar
    Tack
    Ja men visst är det supermysigt att göra sig fin inför varandra Det borde man göra oftare bara. Men men inte sååå lätt att hinna med att prioritera sig själv när man har 3 små underbara kids. Men jag har iaf köpt en fin klänning idag som jag tänkt ha på mig när vi åker till Göteborg.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-23 21:56:25 följande:
    Vilka är det som fått in andrasändning av Molo? Rackamaja, Poppilopp och EST har jag kollat.Har redan shoppat två tröjor sen jag kom hem
    Jag vet inga fler som fått mer molosar.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-23 22:09:18 följande:
    Vad bra, då har jag lite koll WOW! Gifte ni er på dopet? GRATTIS! Vad härligt! Var det hemligt?
    Tack
    Ja, det var hemligt Vi bjöd in nära & kära till Hildas dop. Började det hela med att tåga in till ingångsmarsch. Härlig känsla!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

spökar visst ikväll igen

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    belladona skrev 2008-07-23 22:50:58 följande:
    Fina bilder i bildtråden som vanligt svisch så söt hon var som pippi  och häftiga bilder  gillar den då hon sitter på jätte toan och bokhyllan tack så mycket
    Söta Tara i bt!
    Älskar den frottédressen  Hilda har den röda

Godnatt!!! *försöker komma in i bättre sovrutiner*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God morgon!!!!  Underbart väder idag, blir sååå glad!

ängeln83 skrev 2008-07-24 09:02:05 följande:
    Heeeeej flickor.Nu är vi hemma från en helt underbar vecka på GotlandEn massa utflykter, badande, strosande i underbara Visby och shopping såklart.Ganska skönt att vara hemma igen, o så har jag saknat er en massa såklart
    Välkommen hem Hoppas ni haft det fint!
    Tjejtriss skrev 2008-07-24 09:23:25 följande:
    Har blivit moster i natt till en liten flicka på 53 cm/4095 g. Vad ska jag köpa måntro och vilken strl? =)
    GRATTIS!
    Kan tänka mig att 56 passar bra nu, men svårt att veta hur mycket den lilla växer. Hilda växte ju inte första månaden så hon kunde ha 56 lääänge.
    Molos nya blommor tycker jag är underbara, så det röstar jag på En suit kanske, då byxorna oftast inte passar de riktigt små?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-24 09:34:05 följande:
    Vet inte riktigt om blommorna är deras grej.. Hrmm.. Funderar på en poetrysuit i 56 nu och så kan hon få nåt annat när jag ska åka upp och hälsa på i september (långt dit..).
    Ja poetry är också super fint!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-07-24 09:52:08 följande:
    hej tjejer har det kommit in molo på nån fler ställen sen igår??
    Så du är hemma igen? ÄR nog inte fler nyheter sen igår
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God kväll!!!

Jen80
    Fiiin shopping & supersöt Ava i bt!!!!!!!!!!!

Nikki
    Härliga sommarbilder och söta barn

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-24 20:38:58 följande:
    Hej på dig och tack så mycket.Vad har du gjort idag???? Njutit av solen???Såg du kräftan på bilderna hi hi
    Ja, vi har varit hos min mamma och lekt ute i solen Hilda bara myste & myste Kommer snart lite bilder i bt från idag

Ehh ja, du ser ut att vara lite röd, men det lugnar sig nog över natten tror jag. Hoppas iaf!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10