Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tack ängeln för tipset om Linas fönster!
    Det blev 2 t-shirt från Småfolk

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Maugu
    Härliga bilder i bt!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-25 13:30:14 följande:
    Hej!Är det nån här? Nån som köpt de rosa/grå randiga nya molo? Är dom fina? Sitter på landet och det är svårt att se färgen på skärmen... Funderar även på älgtröjan till P med rosa ärmar? Men vet inte om jag gillar den..
    Heeej
    Jag är här tillochfrån.
    Jag har rosa/grå body & byxor, jättefina!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-25 13:43:51 följande:
    Hej! Hmm, kan inte bestämma mig. Sitter på annacill och har lite i shoppingbagen... kan man ha den tröjan till dom prickiga byxorna med mudd eller blir det jamas på en treåring? Jag är så sjukt shoppingsugen så jag känner ju att jag måste beställa nåt... Jättesöt Hilda i BT som vanligt!

Oj, har svårt att avgöra detta med jamasvarning, då mina killar oftast har jeans eller velourbyxor.

Men Hilda kommer nog strutta runt i jamasvarningar läääänge

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-25 13:55:56 följande:
    Vi använder mkt jeans och velour med men jag vill ha byxor som skiljer sig helt från dom och då blir det ju att man köper set som matchar men hmm hon är ju ändå 3 nu.. Kanske för stor då.. Men det är ju bra att ha innanför ytterkläderna i vinter.. Är det nån mer än annacill som uppdaterat med nya molosar?
    Ja verkligen mysigt under overallen sen ju
    Hippo, elva små troll & rackamaja & poppilopp har andra leveransen från Molo
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-25 15:07:44 följande:
    Jag har också fått bekräftelse! 225 kr för 2 SMåfolktröjor tycker jag är helt ok Har ordernr 252
    Vad har du beställt?

Vet någon om cirkelbyxorna finns med mudd någonstanns? Från stl 92
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi
    Låter underbart att vara vid havet! Är såå avundsjuk och längtar oerhört till havet! Men i morgon lånar vi min pappas gård och får andas lantluft och plaska i barnens pool Cool Alltid nåt.
    Men havet är underbart!!!! Hoppas vi hittar vår drömgård vid västkusten inom en snar framtid
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-07-25 20:26:06 följande:
    Hej! På Mille P C hittar jag en tröja från LouieLouie m bilar.. Säljs detta i Sverige? Verkar läckert. Hm.. hoppas det inte kommer för mkt nu när jag shoppat massa Molo nytt.. Fyndat Småfolks flygplan på Linas idag o badbyxor (Katvig) på Rumba!! Fick tag i en ny biltröja från Småfolk(grön m orange linning) för matchning till Lindex oranga velourbralla, såg det i bt här, snyggt! Öland i morgon - hittar jag lätt Batinki (tror det låg på Öland)?Lovelina: var det ngt nytt på Krokodila?
    Har inte varit på Krokodila ännu, kommer inte så långt ner på storgatan Men får bli nästa vecka nån gång
    Louie Louis finns nu på freshmilk
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-07-25 20:36:23 följande:
    Jag kommer inte in på deras hemsida
    ska testa om jag kommer in
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10