Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ängeln
    Härliga bilder från semestern!!!!!
    Ni verka haft det jätte fint! Och fina Liam också såklart
    Vill också till Gotland, har aldrig varit där, men verka helt klart nåt man inte får missa

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-24 21:24:00 följande:
    Loveliva: söta Hilda i bt ! Den kjolen brukar jag också ha till den bodyn. Tyvärr kommer nog bodyn vara för liten snart, men har uppdaterat med en tröja i stl 74 och suiten i stl 68 .Nähe, nu ska jag nog ta och stänga av. Har grym huvudvärk och början på halsont. Hoppas sååå att det inte blir nåt utan att det försvinner under natten. Ava har nog lite ont i halsen tror jag då hon var knölig med amningen för några dagar sen, är hes, lite snorig och rätt knölig. Hoppas det blir bättre snart annars får jag väl ringa läkaren. Kan ju inte ge henne Panodil, så man tycker lite synd om henne om hon har ont. Svårt att veta när de är så små...
    Tack
    Jag har laddat med en body i stl 86 till nästa sommar också Sååå fin juuu!!!!!
    Sov gott!!!
    nikki2006 skrev 2008-07-24 21:23:29 följande:
    Vem har din dotter fått sina vackra ögon av?Hon är så söt så att man smälter( och då menar jag inte av värmen hi hi)
    Tack söta du
    De säger att hon fått mina ögon Kan nog stämma då jag har stora blå ögon.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-24 21:35:36 följande:
    Vad härligt med blå ögon.Min man hoppades att våra barn skulle få hans ögon, de är också blå. Men båda har fått bruna ögon efter mig.Kommer ihåg den oranga katvig suiten med mössan du hade i bt för några dagar sen. Jag vet inte riktigt varför, jag brukar inte vara så förtjust i orange. Men den var super snygg. Har inte sett den någonstans. Var den från en gammal kollektion???
    Ja den oranga miniapple är från en gammal kolektion, fyndade den på T Jag har inte heller varit så förtjust i orange innan, men mannen gillar orange och då känns det mer acceptabelt att köpa massa kläder med orange färger
    Emmsan skrev 2008-07-24 21:36:27 följande:
    mm Melker e störtförälskad i Hildisen
    Melker  Hilda = sant 
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-07-24 21:43:05 följande:
    Men åhhh vilka fina barn det kom nu i BT.Hilda kommer få många killar när hon blir stor, pappa kanske inte blir lika nöjd som hon .
    Pappa säger han ska skaffa jaktlicens och gevär
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:44:27 följande:
    god kvällen jösses va varmt det har varit idag öh!!! *underbart*   inte blitt mycket solande ändå tyvärr, bubblan snorar o gnäller å ska åfkårs inte va i hettan lite hoppingsugen e jag allt känner jag   undrans vad man ska köpa ikväll?? planeter eller en blomsuit?
    Båda två

Hej förrästen!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:49:17 följande:
       ja men självklart !!   
    varför tveka liksom? Klart bubblan ska ha blommor OCH planeter! Särskilt nu när hon är krasslig *skickar kryapådigkramar*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Säger också god natt nu

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-24 22:11:39 följande:
    Ja ibland har de super bra fynd på t.Hilda passar superbra i orange
    Tack

Sov gott!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God morgon

Underbara dag med så fint väder!!!
    Hoppas ni alla får en fin dag

Jojoa
    Härliga semesterbilder!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-25 08:41:53 följande:
    GodmorgonHär tvättas det också för fullt, har ju en hel veckas tvätt att fixa *pjuh*Lite shopping har det även blivit såhär på morgonen, Linas fönster har ju 50%.
    God morgon!
    Vad har du hoppat på Linas??? *rusar dit*
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10