Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nej, jag kommer inte heller in nu Men gjorde ju det innan idag, skumt!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80

Duktiga Liam som slutat med napp!!!!
    Tyckte också det var sååå skönt när Love slutade, alla dessa nappar överallt och hela tiden.
    Krya på dig!!!!!!!!! Tur att du blev friskare när du var på Eleraff

Nikki

Hur känns det med solbrännan idag? Hoppas det är bättre än igår

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:30:58 följande:
    Jo det är mycket bättre tackHur har ni haft det i värmen idag?Min man har satt ihop en sandlåda till nikki så hon var super glad
    Tack, vi har haft det jättebra idag Varit hos en kompis med barn och badat i deras pool Cool
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:37:32 följande:
    Vad härligt. Du är kanske kräftan idag hi hi?
    Nejdåååå Jag är så brun Har ju grundat lite på Cypern
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Nu ska jag stänga ner fl och ungås med min man

I morgon åker vi till lantlivet, men kommer igen på söndagkväll

Ha det fint!!!!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:46:36 följande:
    Det kanske var en smekmånad fast före bröllopet. Du kanske har startat en ny trend hi hi.Jag hade inte bangat en liten semester själv faktiskt. Låter jag komstig om jag skriver att kag hade tyckt att det hade varit skoj att åka med mamma???
    Jo men så var det faktiskt!!!! Vi sa att vi åker på bröllopsresa innan, inte som alla andra
    Du är faktiskt den första som kom på oss!
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:50:35 följande:
    Ha det jätte bra
    jompa skrev 2008-07-25 21:52:10 följande:
    Ha det bra och njut av solen och värmen.

Tack

Vi ska verkligen njuta & bara ta det lugnt

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Heeeeej

Nu är vi hemma efter en härlig helg på landet!!! Har bara solat, grillat och slappat heeela helgen, såå skönt! Barnen har mest lekt i poolen Cool
    Inte Hilda då Hon har myst på filt eller sovit i vagnen
    Finns några bilder i bt.

Är det någon som shoppar i helgen eller ligger alla & pressar i solen? Jag är lite sugen på en beställning från Matador, men vet inte..gilar inte deras system att de inte meddelar när någon vara är slut utan bara vill att man ska ta pengarna från ett paysonkonto, som dessutom kostar 2 kr Ja, kanske att jag beställer...får se.
    Eller har de börjat att uppdatera hemsidan med storlekar???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-27 19:19:28 följande:
     Låter som en toppenhelg! Jättefina bilder på Hilda. Söt som socker!Jag har jobbat (igår) och idag varit på marknad och solat lite. Noel har plaskat i sin pool. Snart ska vi grilla lite. Ingen shopping för min del. Måste få ut lite på T först.Vad vill du ha från Matador?
    Babybyxorna i stl 92 Bla rymden & rosa stars, inte många ställen som har dem upp till 92

Gott med grillat!
    Blir inte mycket grillat för vår del då vi bor på 2:a vån och det är INTE poppis att grilla på balkongen
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-27 19:33:44 följande:
    Den som har lust får gärna ge sin åsikt om vilken randig molosuit, av de som finns på est, som Emilio skulle passa bäst i.
    Har ju inte sett söta Emilio IRL men kan tänka mig att han blir jätte fin i den oranga med lila kantband Den är sååå fin!!!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10