Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-06-26 23:42:47 följande:
    Duntoffla, vad surt med dagiskön.. Jag hade blivit galen!! Ingen som sett katvigs randiga huvtröjor nånstans i 92 el 98? Funderar på om jag ska lägga mig med.. Sitter alltid uppe halva nätterna... Men en liten stund till orkar jag nog..
    Jag var helt förstörd!! Dessvärre kan jag inte påvisa att jag skickat pappret heller. Det hade varit svårt ändå att få plats. Jag ska ringa nästa vecka och se hur han ligger till i kön då han blivit registrerad.

Nu ska jag nanna lite.

go natt!
  • Duntoffla

God förmiddag!

Noel har två dagar i rad tagit sovmorgon till 8.30!! Inte mig emot

Har shoppat ett par NS byxor med röd söm nu. Hoppas att de passar min kis.

Loveliva- trist med magsjuka! Hoppas att ni andra klarar er!

Butte- jättefin Nanoou-suit! Nu blev jag också lite sugen. Ida hade på sig sin gula häromdagen då jag var förbi Angelinah så jag har sett den live också. Jättehärlig färg!

Preggi- Söt tjej i rosa Nanoou!

Em- coola jeans!

Zvartaliljan- Vad fin Maia blev i rosa katvig! Riktigt tjejig!

Aprilia- fina fynd!

• Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-27 10:35:44 följande:
    Shoppade oxå ns precis på kidzshop! Såg däremot att de röda bara kunde förbeställas, alltså de baggy med röd söm, synd! Så det blev dom med blå söm istället. Köpte båda i 110, trots att han har de gamla baggybrallorna med blått bak i 104. Vill att han ska kunna ha dom ett tag nu framöver.
    Oj, det såg jag inte ens! Vad då förbeställas förresten? Har de inte kommit in än? Det är väl en gammal modell? Hmm...
    Zvartaliljan skrev 2008-06-27 10:37:11 följande:
    Tack, ja det är ju inte så ofta hon får vara tjejig har jag fått höra Mina föräldrar tycker det är alldeles för mycket grönt i hennes garderob ...förstår jag absolut inte att de tycker
    Haha...hon har väl en del grönt. Fast hon passar ju i det.
    Angelinah skrev 2008-06-27 10:32:09 följande:
    god morgon i tråden isch va trötter man e idag då...   men det verkar va tjusigt väder ute så man piggnar nog på sig Massa härliga bilder i BT man blir verkligen lycklig av att titta in där!!!
    God morgon!

Ja, man piggnar nog till av vädret! Ska ut och lapa lite sol snart. Är ju värsta blekfisen ju.
  • Duntoffla
    Tynne skrev 2008-06-27 10:41:17 följande:
    behövs ngn kod till kidzshopen för att få rabatt?
    Nej, det behövs inte men rabatten dras inte förrän i kassan (då syns den)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-27 10:46:36 följande:
    Ja, med detta vädret som varit e man ju vintervit    Va lite brun efter Varberg men de e borta *surar*Hoppade faktiskt lite på socute rea igår, småfolk och liten blev det   dom har ju 30 procent på rätt mycket just nu..
    Jag tyckte inte att du såg blek ut. Jag har inte solat på länge. Mindre nu när man fått barn
    jojoa75 skrev 2008-06-27 10:51:42 följande:
    Det stod att levdatum okänt, så jag tänkte att nä då får det vara.. Det gick dock att lägga till dom
    Aha! Nåväl...jag har ingen panik Hoppas det inte dröjer superlänge i alla fall.
    jompa skrev 2008-06-27 10:51:34 följande:
    Hej tjejerTillbaka efter storhandling med kidsen, ja det var sista gången, puhhh. Sen skulle ju all mat upp oxå för tre trappor utan hiss. Mamman är slut nu.Måste maila till LLM och fråga om jag kan skicka tillbaka byxorna jag köpte till M, de är jättestora på henne. Så synd för de är superfina och såååå sköna.
    Storhandling själv är ingen höjdare alls!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 11:30:44 följande:
    fina vädret?? här TOK regnar det och åskar
    Oj! Här är det klarblå himmel. Hoppas inte ert oväder kommer hit!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10