Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:35:09 följande:
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    Perfekt ju!  Då kan Jompa slappna av när hon vet att den har det bra och kanske får se den på bild då och då!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:42:08 följande:
    ja det blev visst det jag som tänkte sälja grodorna men dom galna grodorna får stanna
    Superfint! Jag har bara de gamla oranga och de funkar också till grodorna men de där ser ännu bättre ut. lite annorlunda färg va?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:47:45 följande:
    ja det borde han
    Jag ska sondera lite på mitt Lindex någon dag och se vad de har. Vilka färger finns dem i?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:54:54 följande:
    melerade.. inte jätteljusa, men inte jättemörka heller finns i bildis tror jag. tjolla köpte igår
    Jag vill ha mörkare grå.   De ljusare är så svårmatchade.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 15:11:19 följande:
    jag också hade det varit grafitgrå så hade jag shoppat
    Ja, det är snyggt. Sålde mina ljusa just för att de är fina men svårt att hitta saker till.

Wiee! Snart kommer sambon hem och då är det semester! Ikväll blir det skärgårdsfestival med musik (Peter Lundblad, Rongedals, Nanne Grönwall mm) Kanske inte mina favoriter men trevligt. Imorgon det bästa-hotellfrukost!! Räcka ut tungan *Slurp*
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-06-27 15:23:02 följande:
    Å här kommer positiva jag...Dagen fortsätter att j*s med mig Fick nu mail från matador att typ all katvigvelour jag beställt är slut Å inget svar från Spojl Har skickat 3 mail nu.Fick ännu ett mail från rumba att en småfolktröja jag beställt också var slut....Jag tror jag ska ägna mig åt något annat idag och en tid framöver Snart ringer de väl från Kidz också å säger att de NS byxor jag vill ha är slut
    Vad trist att de inte svarar! Spojl har varit snabba förut. Fullt upp med reorna kanske? Hoppas att dina NS finns kvar!
    jompa skrev 2008-06-27 15:19:47 följande:
    Kanske på Vilänglar Ha de så mysigt ikväll och njut av att sova på hotell och sen frukosten
    Har bara sett den brun/svarta där av de gamla. Och orange/vanilj i stor storlek
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-27 15:39:01 följande:
    Fick en ohygglig lust att gå ut och dricka en öl i kväll, har inte varit ute och svirat sen jag fyllde 30, dvs över 3 år sen Men man blir nog hemma antar jag, man blir så trött i morgon annars ju
    Åh vad gott! Vi kanske ska göra slag i saken snart och gå ut du, jag och Jompa. Utan barn och män.
      Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:45:42 följande:
    Åhhh ha det så kul!! Jag mår fortfarande illa av tanken på öl/cider/sprit sen midsommar Sambon sa i veckan att han kunde ha Milo ikväll så jag kunde dricka. Erm. NEEEJ tack!
    Haha...du hinner ändra dig!
    ängeln83 skrev 2008-06-27 15:41:55 följande:
    Såååå...nu är första cidern öppnad GOTT GOTT GOTT!Om en liten stund kommer flickorna från jobbet hit, förfest sen blir det sommarfest med hela företaget, årets höjd punkt, det brukar bli ett riktigt fylleslag
    Ojojoj! Farligt! Vi ses framåt kvällen imorgon då!
    Chugger

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-27 15:51:08 följande:
    Tofflan-- Ja det tycker jag absolut vi ska   jag blir lite fnissig av mig när jag dricker öl så ni vet bara
    Haha... det är helt ok!
    Angelinah skrev 2008-06-27 16:09:30 följande:
    är det nån som har nåt på T just nu? Går det att sälja nu? Eller ska man hålla till nästa sommar med för små sommar kläder?
    Jag la ut auktioner som gick ut igår. Lyckades dra in 1700 kr Men nu vet jag inte om folk går på semestrar och sånt. Så svårt att veta. (jag la lite högre utrop på sånt jag verkligen var osäker på)
  • Duntoffla
    Lillbulan05 skrev 2008-06-27 16:42:03 följande:
    Har en liten fråga angående spojl. Jag beställde mina jackor den 21 juni (då via faktura) har fortfarande inte fått dom, hur lång tid brukar det ta?
    Det verkar som om de har mycket att göra med rea nu för när jag har beställt därifrån förut har det tagit 2-3 dagar.
    Angelinah skrev 2008-06-27 16:35:25 följande:
    Aha!! Men det låter ju helt ok ändå ju   kanske man skulle våga sig på en omgång nu då
    Ja, testa med något och se hur det funkar.

Nu ska vi strax åka.

Ha en trevlig kväll! Jag ska dricka skumpa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10