Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-27 12:34:19 följande:
    Har mailat Spojl igår, men inget svar Och nu såg jag att de byxorna jag beställde var slut Så hoppas det är jag som fått sista paret, och att de inte missat min order.Å ingen postis har kommit m ed paket Vi brukar alltid få posten vid 10-tiden....Ingen bra dag det här   Förlåt att jag är en tråkig & negativ människa idag. Å magsjuka i huset på köpet, näää bläää vilken skit fredag.
     Vissa dagar är bara såna tyvärr. Klart man få spy ur sig (ursäkta det dåliga ordvalet) Stor kram till er!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 12:59:15 följande:
    www.tradera.com/MOLO_Fleecejacka_fleecetroja_...FY F*N vad fin!!! ingen som har ett lite större barn???
    Åhh vilken fin! Mina favvofärger!
    NovJenny skrev 2008-06-27 13:07:54 följande:
    Jag tror blå blir bättre.Jag har de mörka (förra årets) med röd söm och har många ggr önskat att jag tog de med blå söm.Har haft så mycket jag tänkt skulle passa med dem! Beställde ett par army byxor från NS för någon dag sedan. Hoppas de kommer på måndag!
    Vad bra att du säger det! Tycker att de röda är lite coolare med sömmen men som du säger så kanske blå är lättare att passa.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:58:51 följande:
    jag kan svallra mörkgrå med blå kantband resp cerice kantbandtukos med gula kantbandmörkgrön med ?? kantbandMörklila med röda kantbandsen kommer jag inte på fler
    Lila och turkos lät fint. Älskar lurvarna! Är det bara jag som tycker att de är ganska så värmande? Noel hade bara en sån i "vintras" och svettades i den tom.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-27 14:02:58 följande:
    Men de kanske är varma om man har det vindtätt omkring sig. Men de står ju inte emot vinden annars. Men fina är de så ja det kommer nog en hem hit.
    Ja, det är sant. Inga vindjackor direkt och jag har ju bara ett "sittande" barn. Du får prova Noels på M vid tillfälle och se hur den sitter framtill. De är inte så korta framtill som MAT-jackan och den har du ju

Usch, borde verkligen ta tag i lite saker nu när N äntligen sover.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:05:27 följande:
    Nu är även jag tillbaka från stan och Ica Maxi. Lyckades pricka in så jag vart på Maxi kl 12, just när Milo ska äta och sova. BLÄÄ! Men det gick bra, bara han fick hålla i scannern och hjälpa till att scanna Och jag fick tag på Lindex velourbyxor idag!! Dom hade preciiis fått in dom oranga, så jag knep ett par i 92 och ett par 98 . 86 får åka ut på T, eller om nån vill ha så höjta!
    J, ibland lyckas man pricka in precis deras mat och sovklocka. Jag ska kolla mitt lokala Lindex efter velour annars kanske jag spanar efter dina 86 på T sen
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-27 14:07:12 följande:
    Ähhhh roligare att sitta här ju
    Ja, fast vi ska ju iväg ikväll och kommer inte hem förrän imorgon och då är det späckat schema. vet inte vad jag ska ha på mig varken ikväll eller imorgon. Virrigt!
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:11:32 följande:
    Jag borde verkligen med ta tag i lite städning nu när Milo sover, han kunde inte sova innan, åskan och regnet var alldeles för spännande. ÅÅÅ Hoppas det slutar regna. Ska fira min brors 20 års dag ikväll och satte upp partytält igår. Hmmm. Ser illa ut.
    Hoppas verkligen det. Trist med regn på hans fest!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:15:55 följande:
    Haha, ja visst känner man så för en del kläder
    Ja, vissa blir klara favoriter. Här är det Noels grå lurv. Den kommer aldrig säljas!!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-27 14:21:58 följande:
    Men du har ju kanske nån som sen kommer ärva den, jag har ju inte det eller jo M men den färgen passar inte riktigt på henne, för stark på något vis.
    Tycker du? Hon klarar väl starka färger? Hon har ju så intensiva blå ögon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10