Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jessys skrev 2008-06-27 17:11:05 följande:
    hej.. måste bara in o berätta någge riktigt hemskt!!När jag, challe mamma och syrran kom hem hit till morsan så skulle morsan gå på toaletten. o när hon öppnar dörren o tänder lampan ser hon nåt mörkt under toalettringen, när hon går lite närmare ser hon att det är en livslevande ORM!!!! i toaletten liksom!!!den har tydligen kommit nedre vägen via skit tanken.. Faan va läskigt!! tänk om morsan hade slängts sig ner o pinkat o blitt biten av en orm i rumpan..eller om Challe hade gått dit o lekt, (han är fascinerad av toaletten )HERREGUD säger jag bara!Sorry OT nu.. men jag skakar ännu.. fy bubblan..
    Nej fyyyyyy vad hemskt! Ormar är det absolut värsta jag vet. Skulle knappt våga gå på toa där sen. Vad hände med den?
  • Duntoffla

God morgon!

Tillbaka efter en helg med hotell, festival, 85-årskalas och grillfest! Puh! Tur att Noel bestämt sig för att ta sovmorgon (sover än)

Vad händer här? Ser att ni länsat min favvobutik Rackamaja Storlek 86 slut på allt typ.

• Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-29 08:53:14 följande:
    Gomorron o gonatt! Ff inte nåt svar från kidzshopen ang min nova star order.. Tråkigt.Fick ju telefonsamtal till min sambo igår om att armybrallorna inte fanns tyvärr som jag beställt (o det blev jag faktiskt lessen för eftersom det var dom jag helst ville ha) sen undrade jag via mail om jag kunde ändra lite i min order eftersom armybrallorna inte fanns. O som sagt, ff inte nåt svar.Nu ska jag vara ledig ÄNDA till imorron kväll, alltså måndag. Har jobbat fyra nätter över midsommarhelgen, ledig två nätter, jobbat fyra nyss igen, ledig en natt o sen jobba fyra igen. Undrar om jag eg får lov att jobba så mycket, men men, go lön sen! Sen är jag ledig i åtta dar tror jag, det ska bli GÖTT!!Sambon undrade lite försynt om jag ville beställa tillfällig adressändring på min post o tidningen till jobb.. förstår inte alls vad han menar! Ha en bra dag, nu rusar jag i säng!
    Vad trist! Jag fick svar jättefort om mina NS brallor. Röda sömmen fanns inte men jag kunde byta till blå söm och nu är den skickad. .

Skönt med 8-dagars ledighet sen!
  • Duntoffla
    Tjolla- shit vad många suits och knickers! Här ligger man i lä! Men så är det ju lite synd om Noel som knappt har några kläder alls
    Lillbulan05 skrev 2008-06-29 13:32:59 följande:
    Ringde spojl och dom har tappat bort mitt paket med jackorna =( Brukar det dyka upp eller ska man ge upp hoppet?
    Vad då tappat bort? Var det alltså skickat?
  • Duntoffla
    tvåsmå skrev 2008-06-29 14:07:27 följande:
    Långärmad hos www.babyshop.se
    Åh tack! Jag har dessutom 99 kr tillgodo där

Visst bör väl 86 passa om jag i normala fall nyss bytt till 80?
    jompa skrev 2008-06-29 14:04:20 följande:
    Tofflan.Det är jättesynd om Noel.
    Eller hur? Stackars barn! Det är nog därför han är så gnällig nu, han är missnöjd för att han får gå naken
    nicos mamma skrev 2008-06-29 14:01:03 följande:
    nån som vet vart det finns idaT rea (på nätet)
     Freshmilk, Matador, Poppilopp, LuckyLittleMe (de flesta som säljer idaT här ovan i TS har rea) Det beror på vad du söker
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-29 14:18:21 följande:
    Är han gnällig så beror det nog på att han vill ha sin hundtröja från Småfolk Du det ser ut att bli ok väder på onsdag och då sticker jag V-ås så säg till dina gäster att det är nåt extra skoj på Skansen då Hade ni mysigt i fredags? Åt ni gott och drack gott?
    Haha, du tror det? Funderar på om det är mer tänder på gång för han sover rätt mycket och grinar annars.

Ja, gästerna kommer ikväll och sen får vi höra deras planer för veckan. Jag måste in och hälsa på lilla Nora en dag också. Det enda knaset är också att bilen ska lämnas in på verkstad. Nåväl...annars finns väl Slitage kvar.

Hmm...det var trevlig i fredags. Dock kunde ju man önska mer matmässigt. Festivalstuk= trist mat! Nåväl...vi bodde gratis och lyssnade på helt ok musik så det var bra. (sen är ju både jag och mannen kräsna när det gäller både mat och hotell eftersom det är det vi sysslar/har sysslat med
  • Duntoffla

Lagom till att jag städat färdigt och ska ut och jäsa i solen så blev det tokgrått ute Vill sola nu!

Får väl passa på att duscha så länge istället då. Här är det ju inte heller så mycket aktivitet. Har alla andra alltså ett liv??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10