-
Buttelina skrev 2008-06-25 23:44:42 följande:Ja, de är supersnygga! Har du förresten den grön/röda velouren? Är lite osäker på om min kis skulle passa i den. Skulle vilja ha jacka i mint/deep mint (eller vad den heter) blå/blå, kanske en ny vit/brun och en röd/lila och en orange/vanilj...och kanske några fler brallor -
Buttelina skrev 2008-06-25 23:51:33 följande:inte lite du vill ha den grön röda velouren har jag inte köpt för jag tyckte inte sååå mycket om den plus att den var svårmatchad.. jag skulle vilja ha en orangeröd jacka och byxa till lillebror, samt en helgul jacka och byxa...
Fast jag är lite tveksam på de färger jag redan haft. Kanske ska gå på lite nytt. Sen är det ju det där med matchandet också. Det ska ju helst passa till saker och ting. Enfärgad är ju lättare på det sättet. Undrar om den heloranga är snygg? Vad matchar man den gröna/mint till?Det dyker ibland upp mindre storlekar på Trendsales men sällan något större tyvärr.loveliva skrev 2008-06-25 23:52:10 följande:Men vart hittar man orange/vanlij??? Har letat som en galning!
Den är såååå snygg!
-
Jag ska också lägga mig nu.loveliva skrev 2008-06-26 00:01:40 följande:Nää det blir inga byxor shoppade inatt *gääsp* måste verkligen sova nu!Go natt alla goa shoppingtokar!
Natti natti! -
God eftermiddag!
Hemma igen efter en dag på stan. Dock bara shopping till mig denna gång
Fingrade på Mini Rodinis gitarrer på Åhléns men hejdade mig. Han har rätt mycket bodies nu och tröjan fanns inte.
Smileycat- söt Ebba i bla Småfolk och Hugin o Mugin!
Jompa- Älskar också Miniapplen! Mycket bättre än Midi tycker jag. M är jättefin! Hoppas att ni hade det bra hos Angelinah *avis*
Filip07- fin kille i Småfolk och IdaT!
Ängeln- Liam inne och busar som vanligt?
Har hunden tom eget rum?
Belladona- massa fina fynd du fått tag på!
Jen- sötskruttan i Katvig! Och vilka fina Lindexbyxor! Vet du från vilken storlek de finns?
-
Här var det rätt lugnt. fast det är klart-halva tråden är väl och tokshoppar i Malmö. Tur man inte bor där för då tar väl allt slut i butikerna efter pölsekärringarnas framfart!
Preggi- grattis till nytt jobb!
EST har inte fraktfritt (bara över 400) Däremot "bara" 19 kr i fraktängeln83 skrev 2008-06-26 13:57:53 följande:EleraffPoppiloppRumbaElva små trollHiphip Phunkycool O säkert några flera.
-
Ah, tack! bra att veta.J essica skrev 2008-06-26 16:27:27 följande:Lindexbyxorna finns från 86 till 116
Jen- Är det muddar nertill eller är de raka? -
Låter bra det! Noel kan fortfarande ha 80 men 86 kanske blir bra till hösten.Jen80 skrev 2008-06-26 16:29:03 följande:Finns från stl 86 och uppåt. Tag 3 betala för 2. Jag köpte ett par till Liam och två par till Ilon för 198 kr . Super!Sen finns ju de vanliga små kvar också upp till stl 80... -
Preggi- söta tjejer i NS och Katvig Velour!
Zvarta- Så fin Miniapple på Maia!
Belladona- Tara passar jättebra i lila. Har aldrig sett Småfolkskjolen förut.
Isold- Tuffa grabbar i fina jeans och Molo och Nanoou.
Terezita- dina grabbar är underbara! Såna tuffingar! Jättefina decenttröjor! VAr har du köpt dem? Gillade särskilt den med olivgröna ärmar.
Jompa- Fina fynd! Ska bli kul att se mina kläder sen
-
Kan kanske svara på något av dina frågor;Plummy skrev 2008-06-26 21:14:38 följande:Tjejer.. ni som kan ;) Hur är småfolk suiterna i storlek? Även bodys..Nanoou, hur är de? Och slutligen Molo och ej sikke lej?Är ny i dansk djungeln ;) Har en Urban elk suit, tycker den är liten för att vara 80.. nåja. HOPPAS NÅGON vill svara..Tacksam för svar! =)
Småfolk body ganska normala. Tyvärr lite olika stora fast samma storlek har jag märkt. Jag har i alla fall haft samma storlek som N´s övriga kläder.
Molo- generellt normala i storlek. Dock är fotoprinten (typ verktygen, uttrar och de) lite tightare i modellen. Stjärnorna något större än de andra. Vårens suitar har även de varit något större.
Ej sikke lej- lite tightare i modellen. I alla fall på min knubbis. -
Jösses vad du snusar bebis hela tiden då!ängeln83 skrev 2008-06-26 21:19:22 följande:Godkväll allihopa.Idag har vi varit o gosat med ytterligare en bebis, myyyyysigt.Sen har jag städat hela kvällen, ska ju ha förfest här hemma imorgon, då måste det vara rent och snyggt
Jag ska nog lukta lite nästa vecka
Aha, danmark!belladona skrev 2008-06-26 21:20:36 följande:tack köpte den från house of kids
Butte- fina kläder i BT! Inte mer? *förvånad*