• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-24 18:45:25 följande:
    Jag hade oxå tänkt lägga ut lite på T. Kanske ikväll om jag orkar... Mest me and i. Men jag vågar nog inte lägga för 1 kr direkt...
    Nä lägger inte ut nåt för 1kr jag heller men då ska jag kanske lägga ut några ikväll om ungarna behagar sova i alla fall ett litet tag utan pip
    NovJenny skrev 2008-06-24 18:48:06 följande:
    Ingen aning, jag tänker nog också lägga ut några ikväll. Men jag lägger nog ut långa så jag hinner få bud. Ha ha ha.
    Men 1vecka räcker nog eller?
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 19:53:41 följande:
    Tjolla: vad snygga de var på grabben. Tog ni med rött eller blått?
    Vi tog blått.
    J essica skrev 2008-06-24 19:55:44 följande:
    Tjolla: Vart har du fyndat fina nsbyssorna? Nån internetrea?
    Jen80 skrev 2008-06-24 19:56:32 följande:
    Tjolla: Åh, va fina!! Vill också ha ju. Men till rea-pris ...
    På Toddler i deras butik men man kan ringa till dem och de skickar tydligen om man behöver.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 19:26:03 följande:
    Hörrni, jag har mailat några andra som säljer NS och lyckats hitta fler som reasr. Hittar ni inte rärr storlek på toddler s¨säg till (de har bäsat rea). Sedan var det en som svarade att det inte var förbjudet att rea NS i reatiderJompa: dit set kommer att skickas direkt till dig. Inboxar min adress. Är "era" baggybyxcor från ns snyggare än jeansen?
    Du är så bra att ha här i tråden, du ringer och mailar och står i
    Själv är jag ganska feg, i alla fall när det gäller att ringa, men maila gör jag gärna. Jag vet lite larvig är man allt.

Nu har jag fått båda ungarna i säng, håll nu tummarna för att de sovar bra i natt nu när jag är ensam.
  • jompa

Åhhh det är så fina barn i BT, man blir så glad

• jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 20:13:41 följande:
    Jag vet, besatt av att göra bra affärer Sist jag var på shopping fick jag en velourjacka från katvig på köpet, trots att allt redan var nedsatt 30%. Hittade du något nanook i webshopen jag tipsade om?Hoippas dina ungar sover nu!!
    Oj måste ha missat det, vilken butik var det?

Inte illa med en jacka på köpet
  • jompa
    terezita skrev 2008-06-24 20:17:36 följande:
    i vilken butik var det nu man kunde köpa småfolks apt-shirtar i gult och orange??
    ajabaja kanske....
  • jompa
    terezita skrev 2008-06-24 20:23:52 följande:
    ville bara tala om att hippo har fått in tre eller fyra olika modeller eBBe jeans... men dom får tyvär inte säljas via webshoppen så om nån behöver hjälp att få tag på dem så inboxa mig
    Men vad är det där för nåt som vissa kör med att man inte får sälja dem via nätet, vad är det som sätter stopp för det?
    De skulle säkert sälja mer om de körde det via webben.
  • jompa
    J essica skrev 2008-06-24 20:25:54 följande:
    Ah okej. Du har ingen koll på vilka storlekar det finns? Finns jeans oxå, hur mycket nedsatt var det? Mååånga frågor nu
    50% var det. Men gå in och kolla på www.toddler.se så ser du vad de hade för nåt
  • jompa

Men gahh vad dåligt Allsången var idag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10