Angelinah skrev 2008-06-24 10:25:52 följande:
god morgon hoppas ni sovit gott!Igår köpte jag en symaskin och satt och sydde till kl 01 i natt Börjar med nåt litet till Buggan, men sen ska jag på kläder, Ida ska få lite shorts tänkte jag, det borde inte vara så svårt Kanske man får paket idag åxå, hoppas hoppas!!
God morgon.
Kul nöje du hittat. Själv är jag värdo på allt sånt

CamillaJ skrev 2008-06-24 10:26:34 följande:
God morgon tjejer.Usch känner mej förkyld Villket hemskt väder, inget kul alls blir att sitta inne hela dagen lång.Helt OT men jag ska beställa tid för min tatuering idag,MEN hitta ingen blomma jag fastnat för.. vill ha en förgätmigej men hitta ingen bra bild. Om nån ha nåt förslag på nån sida med blommor verka vara svårt att hitta tatueringar hojta till!!Isak fyller 3 år på måndag vad ska jag köpa???Vill köpa jeans hittade dom rockefella som jag ville ha men finns ingenstans i hans storlek så hojta till om ni vet snygga jeans till killar... (ej nova star) vill inte ha mudd till stor killen.
God morgon.
Inge kul med förkylning

NovJenny skrev 2008-06-24 10:28:13 följande:
God morgon! Ja, sex and the city är ju sååå bra. Har den på datorn och ska minsann se den massa gånger. Jag hoppas också på paket idag. Nu måste jag underhålla min stretspagetti bebis här hemma.
God morgon.
Jag har den oxå på datorn