Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-21 20:20:34 följande:
    Nelly i 51 lång och 4 kg i stl 56...
    men är den inte lite konstigt kort i benen?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-21 20:22:35 följande:
    Jo den är u det. Nästan för kort....
    ja, det är lite skumt, precis som att nyfödda inte har ben Fundersam
    jompa skrev 2008-06-21 20:23:00 följande:
    Hej igenUsch jag känner mig lite illamående och hoppas verkligen inte det är nån sjuka på g. Kan vara att jag ätit för mycket igår kanske Tjolla: Han är så skön Milo, såna miner som bara lyser bus.
    du är inte på smällen då lite för mycket midsommarstånd?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-21 20:26:27 följande:
    ehhh knappast i en liten stuga med 8pers som typ går på varandra. Sen är min fabrik stängd för sånt
    ni kanske låg på varandra istället
    jompa skrev 2008-06-21 20:25:16 följande:
    Läser att ni längtar efter hästkläderna Jag med, tycker alltid de är lite mysigare än sommarens.
    längtar du efter hästkläder
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:40:20 följande:
    PÅ tal om bus, idag busade han ordentligt... Vi satt i soffan och plötsligt märkte vi att det var lite väl tyst. Då hade han fått tag i ett paket Ekströms Marsanvisp - pulver. Hällt ut i heeela köket och stod och stampade i det . När vi kom in i köket tittade han på sin Pappa, böjde sig ner och doppade händerna i pulvret, sprang fram och tog på hans svarta byxor och skrattade Åhh jag fattar inte vart han får allt ifrån! Hans fötter luktar iaf vanlij och damsugaren oxå
  • Buttelina
    havsvind skrev 2008-06-21 22:29:50 följande:
    Oj hoppsan! Jag skulle skriva något också.Loveliva: Vilken fin bild på din tjej i BT. Blev sugen på kombon. Är du intresserad av foto? Sen måste jag fråga var du köpt molndynan till Buggan?Butte: Mycket snygg kombo med stjärntröjan, kjol och randiga leggings, är det från VV?
    ja, det är från villervalla
  • Buttelina
    Lillbulan05 skrev 2008-06-21 21:35:22 följande:
    Jag fyndade 2 rosa molojackor idag för halva priset på www.spojl.se/shop/ =)
    dom är så himla fina! jag har en sån till min dotter
  • Buttelina
    Lillbulan05 skrev 2008-06-21 22:49:59 följande:
    Underbara.. =) Ska bli kul att få hem dom! Hur snabba är spojl med leveransen? Igår var jag inne i en butik här i Uppsala. Dom hade 50% på alla barnkläder (mest danskt) här gäller det att hålla i plånboken!! :D
    ja, de är rätt så snabba...

är riktigt avis på den butiken i uppsala måste jag säga. jag hade shoppat som en TOK!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-21 23:14:46 följande:
    Ja, det verkar som om alla antingen tokshoppar och inte har tid att hänga här eller sover Här är det lugnt på shoppingfronten (handlade lite häromdagen). Själv då? Några rea-fynd?
    jag hänger här men jag shoppar inte så mycket... kollar mest in ikea och funderar på vilka blommor jag vill ha var i trädgården
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10