Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-23 07:33:22 följande:
    Godmorgon.Första semesterdagen för sonen som nu inte ska till dagis förrän i augusti. Måste försöka hitta på roliga saker nu, men så regnar de just idag så typiskt.Kanske måste shoppa lite på LLM rea, fanns lite jag kan tänka mig
    godmorgon

Gud vilka SÖTNOSAR du har. Vilket härligt smile din dotter har. kunde inte låta bli att själv le

Upptäckte att min grabb har skuttat iväg lite storleksmässigt, så nästan alla katvigsuits i strl 86 är för korta i grenen var får man tag i katvigsuits i strl 92? dom är så mysiga att ha här hemma
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-23 09:13:51 följande:
    God morgonMen så han växer, han går snart om syrran i längd Hur lång är Isabel ungefär?
    isabel är 91-92 cm och lillebror är ca 81-83 skulle jag tro om inte längre... får nog ta mig en tur till bvc
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-23 09:15:35 följande:
    Hittade  rosa/vit, en grön midiapple och en rosa möstrad på Funkybaby. Kanske inte lillebrors färger.
    mjäe det är nog inte det riktigt! kan kanske vänta tills höstens färger kommer. då blir det en grön/blå och en rosa/orange till honom skulle jag tro
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-06-23 09:21:39 följande:
    Den oranga/rosa låter ju hur snygg som helst!!!  Liknande Molos sorbet eller???
    nä, mer blek i färgen men ändå fin
    jompa skrev 2008-06-23 09:19:38 följande:
    Jag kan säga att M kommer garanterat få rosa/oranga kläder i höst. Var det inte nån lila färg oxå som skulle komma?
    hmm kanske.. måste kolla...
    loveliva skrev 2008-06-23 09:16:14 följande:
    God morgon Smilycat- Stort GRATTIS till liten i magen!!!Butte- Jag katvigsuits i stl 92 till Melker, men kommer inte ihåg vart jag hittat dem  Som du säger, perfekt att skrutta runt i hemma Jompa- Supersöta barn i bt!
    TÄNK kvinna har för mig att det är babyclothes, funkybaby, lillamirakel och matador som brukar ha upp till 92
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-23 09:39:33 följande:
    Förresten, hur är IdaT:s regnställ i storlek?
    ganska normala tycker jag. jag har 98/104 till isabel och till hösten kommer lillebror få ett i strl 86/92

puh, jag kom precis på lillebror med hyss. han hade knäppt upp sin suit och dragit isönder sin blöja som han kissat i och överallt var där sådana gummikristaller som suger upp vätskan . men han tyckte det var svinball han ville väl in till snoppen den lille snoppfixerade ungen
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-06-23 09:39:52 följande:
    Jag väntar på postis som förhoppningsvis har Småfolk med sig OCH att hippo ska börja sin rea nångång.
    nått speciellt du vill ha på hippo?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-23 09:43:55 följande:
    Undrans om jag ska köpa 86/92 isf till Liam då, fast han ska ju ha det nu i sommar, om regnet fortsätter.
    men köp INTE 74/80 då är det snart för litet tror jag...
  • Buttelina

katvigfärgerna som kommer komma är

blå/röd
    rosa/orange
    lila/vit
    brun/brun
    mörkblå/mörkgrön

sen kommer svart/vit att fortsätta

midiapple kommer vara blå, blekrosa och röd (den blåa ser riktigt fin ut) velouren är mycket fulare muddar nere på byxorna och fulare krage på jackorna

• Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-23 09:50:03 följande:
    Vad skulle ni köpa i present till en nykläckt tjej? Body eller suit? (hade själv nästan bara bodies till Noel som liten)
    har din kompis fått sin bebis nu äntligen köp en suit! perfekt solskydd och lagom i solen
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-06-23 09:47:19 följande:
    Ja, katvigsuits till Hilda Och lite annat smått & gott slinker säkert med
    aha dom har inte strl 92 va? måste kolla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10