Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jessys skrev 2008-06-22 21:23:45 följande:
    Jamenvisst måste jag ju göra det du vill inte köpa å skicka kaaankseee ? Charlie kommer vara 1 år och 7 månader när syskon behagar titta ut
    jaså du kan inte köpa från villervalla.se för att du bor på åland eller?
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2008-06-22 22:55:41 följande:
    Angelinah- Nu hoppas jag att du är online o ser det här.. Skrev förut, men du missade nog.. Undrar lite vad du har för storlek till Ida i KIkkidsuiten? Har nämligen för mig att de är ungefär lika långa nu efter Idas tillväxtspurt..? Har inte köpt en ännu, men vill ha en röd, så den har varit svår att få tag på, så jag får se om jag hittar en sen.. Eller om nägon annan kan veta vad kan man ha till en tjej som är ca85cm lång o 11kg ungefär, kikkids suiten?Men som tur är så verkar hon ha ganska långa ben iaf..
    definitivt storlek 86

min dotter 89-90cm lång (utan blöja) i strl 86

sonen ca 79lång i strl 86 och dottern i 92
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2008-06-22 23:33:08 följande:
    Okey, ett jättetack Butte! Håller på o lägger in lite bilder, så jag såg inte svaret fören nu.. =)Nu gäller det bara o hitta en röd sen då.. Väntar på lite i brevlådan nu, men annars har jag lite köpstopp nu tills räkningarna är betalda, för det verkar vara mkt denna månad..
    ja, jag ska inte shoppa allt för mycket heller för vi har nyss köpt en stuga så pengarna kommer gå till den
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2008-06-22 23:45:03 följande:
    Vad är det för fia tröjor då?
    åhh den gula nanoou med cirklar är såååå fin  jag väntar hem lite paket jag också en småfolk klänning, småfolk tröja och lite villervalla
    terezita skrev 2008-06-22 23:44:40 följande:
    jo hon snodde min 86:a jag hade lagt undan på hippo
    ja, så var det ja
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2008-06-22 23:57:45 följande:
    Ja, när man fick två stycken klänningar från Nanoou för under 300kr så kan man ju inte neka.. Får bara hoppas de passar i storlek, har nog inget från Nanoou innan, så jag chansade lite.. Ja, förresten så ska jag ju även köpa en kortsuit från Belladona en sådan rosa från Katvig som Tara var så fin i oxå.. Hon hade ju råkat köpa flera!
    haha, då shoppar man nog för mycket
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-06-23 00:05:42 följande:
    blev 3st  den ena har dock hamnat på tradera ,den andra kommer hamna hos smileycat så det blir bara en kvar
    din galning hur kunde det bli 3 st ??
  • Buttelina
    medow skrev 2008-06-23 00:19:03 följande:
    kolla under klädmärken .
    ingen småfolk är ju på rea var där inte rabatt på dom i butiken?
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-06-23 00:26:10 följande:
    lite småfolk var väl det rea på såg jag
    jag såg det nu ... men inget jag ville ha var på rea... så nu går jag o lägger mig

godnatt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10