Angelinah- Nu hoppas jag att du är online o ser det här.. Skrev förut, men du missade nog.. Undrar lite vad du har för storlek till Ida i KIkkidsuiten? Har nämligen för mig att de är ungefär lika långa nu efter Idas tillväxtspurt..? Har inte köpt en ännu, men vill ha en röd, så den har varit svår att få tag på, så jag får se om jag hittar en sen.. Eller om nägon annan kan veta vad kan man ha till en tjej som är ca85cm lång o 11kg ungefär, kikkids suiten?Men som tur är så verkar hon ha ganska långa ben iaf..
Okey, ett jättetack Butte! Håller på o lägger in lite bilder, så jag såg inte svaret fören nu.. =)Nu gäller det bara o hitta en röd sen då.. Väntar på lite i brevlådan nu, men annars har jag lite köpstopp nu tills räkningarna är betalda, för det verkar vara mkt denna månad..
ja, jag ska inte shoppa allt för mycket heller för vi har nyss köpt en stuga så pengarna kommer gå till den
Ja, när man fick två stycken klänningar från Nanoou för under 300kr så kan man ju inte neka.. Får bara hoppas de passar i storlek, har nog inget från Nanoou innan, så jag chansade lite.. Ja, förresten så ska jag ju även köpa en kortsuit från Belladona en sådan rosa från Katvig som Tara var så fin i oxå.. Hon hade ju råkat köpa flera!