Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-23 12:32:17 följande:
    Vet du vart IdaT:s lila finns nånstans?Lindex lila velorisar borde väl passa ihop med den gula ap tröjan va?
    ja, det borde de absolut göra! hmm finns inte lila på phynkycool?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-23 12:34:26 följande:
    Goddag! Just hemkommen från rea med en småfolk klänning Buttelina suktat mig med länge nu. Den oranga med rosa katter på. Så himla fin! Sen fanns det inte så mkt.. Den är inte så bra vår lilla lokala butik.. Nej, vilken otur ni har! Jag vet inte om ni har samma system som vi har här i Nacka men var det kommunen eller förskolan du ringde till? Får ni välja 5 förskolor? Samma hände för min kompis och kommunen(nacka) kunde inte hjälpa henne alls men när hon ringde förskolorna kunde dom fiska upp henne i kön. Hon hade hamnat utanför på nåt sätt. Håller tummarna att det löser sig för er. Otur att hamna sist för det kryllar ju av barn ute hos er...
    åh den fina fina klänningen! grattis.
  • Buttelina
    havsvind skrev 2008-06-23 12:39:46 följande:
    Vad synd, men nu har jag tryckt på köpknappen igen. Fick panik när du sa att Katvigvelouren skulle bli som piké, så nu har jag köpt röd, grå och brun jacka i olika storlekar. Puh, jag blir alldeles svettig...
    ja, som tur är har jag redan ett antal.. men funderar på några till..
    jompa skrev 2008-06-23 12:41:47 följande:
    Preggi: Vilken butik är det? Som du hittade klänningen i? Fanns det fler kvar?
    håller tummarna för dig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-23 12:46:31 följande:
    Hoppas det finns lila velorisar kvar på mitt Lindex då, ska på hopping tur med mamma i e.m Jopp, strumpsen fanns hos Phunky, hum...undrans vilken storlek det är i dom han har nu *glömsk*Vilken storlek har du till lillebror?
    hmm 8-12 månader har lillebror isabel har 12-16 månader
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-23 12:50:57 följande:
    Vad har han för storlek i skor?Undrans om inte Liam har 4-8 månader i sina strumps, han har storlek 19 i skor.
    haha kunde inte låta bli att skratta lite vilka minifötter då räcker nog 4-8 månader. lillebror har 22 i skor och isabel 23
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 12:47:16 följande:
    Tack, nu är de framplockade. Har en gul katvig mössa också som kan vara bra att ha på tåget och båten Tack för hjälpen.
    så lite så
  • Buttelina

om det är nån som ska beställa från trend2kids så säg till mig så sambeställer vi

• Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-23 12:56:19 följande:
    Tack! Ja, äntligen är den min.. och på rea tom. Vad shoppar ni andra idag?
    vad hade dom mer för klänningar?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-23 13:09:16 följande:
    Randiga, den lila med typ blommor på, sommarklänningar med äpplen säkert fler men jag hade fullt upp att passa vildingen. De hade en del av sommarkläderna från småfolk på 30% med. Den är verkligen rörig den butiken. Jag ska gå tillbaka sen igen utan Matilda som river butiken. Vad är du på jakt efter?
    jag vet inte egentligen vad jag är jakt efter

smillamilla: frakten från trend2kids är hög..
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-23 13:04:22 följande:
    Tack Upptaget men jag skickade ett mail så får vi se. Vill ju helst att de skickar den.
    blev det nån oreder från llm imorse? inget du vill ha från trend2kids?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-23 13:20:48 följande:
    Som jag då, ständigt på jakt bara.. haha Vad har du hittat på trend2kids, jag ska kika in om det är nåt jag med ska ha..
    halsdukar och några långärmade tröjor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10