Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-23 09:55:01 följande:
    Åh vad kul. Rosa/orange ser jag framemot. När kommer dessa?
    hmm i september ungefär? augusti? vet inte riktigt
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-06-23 09:59:21 följande:
    för att inte tala om fickorna på jackan
    ja fuuuula
    loveliva skrev 2008-06-23 09:59:45 följande:
    Tack för infon Känner mig genast lite lugnare Rosa/orange verka jättefin!Kanske man ska passa på att fynda lite velourjackor nu då? Jag gillar den kragen som är nu, perfekt att knäppa när det är lite ruskigt ute Inget skav av någon dragkedja heller som det kan bli på vissa jackor.
    ja, passa på att handla nu!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-23 10:04:56 följande:
     Vet du hur den blå är i det röd/blå? Marin eller klarblå?och brun/brun mörk och ljus?Synd att velouren blir fulare. C på Poppilopp sa också att kragen var annorlunda på höstens kollektion. Synd! Det är ju den som är så fin...
    det är mörkblå/vinröd och mörkbrun/ljusbrun
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-23 10:11:07 följande:
    Åh vad svårt!Vilken av dessa ska man ta? Jag antar att tjejen är märkhårigwww.luckylittleme.se/product.asp?product=7576...www.luckylittleme.se/product.asp?product=7588...www.luckylittleme.se/product.asp?product=8479...www.luckylittleme.se/product.asp ska man leta rätt på den lila eller rosa Molo-suiten med vita prickar/bollar?
    DEFINITIVT molo! tycker hollys ser ut som tråkiga pyjamaser
    loveliva skrev 2008-06-23 10:17:59 följande:
    HJÄLP! Ser denna förstor ut??? Den kanske krymper lite?
    nä inte alls! superfin!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-23 11:03:16 följande:
    Den första lät lite murrig i färgerna.
    ja, men den kommer nog komma hem här det är välldigt höstiga färger, som jag inte gillade alls till en början men nu vill jag ha följande i suits:

lila/vit
    vinröd/blå
    grön/blå
    rosa orange

så jag vill i princip ha alla utom brun/brun för den tyckte jag var så tråkig!
  • Buttelina
    Line80 skrev 2008-06-23 11:37:25 följande:
    nån här som vet hur kik kids långa frotte jacka är i strl?
    små! gå upp en eller två storlekar
  • Buttelina
    havsvind skrev 2008-06-23 11:46:38 följande:
    Oj nu har jag shoppat för 1300 på LLM. Hoppas inte maken är hemma när paketet kommer bara! Jag har blivit helt Molo-tokig, förut var jag mer förtjust i småfolk. Verkar som att alla här gått från Molo till Småfolk precis när jag gör tvärtom... Jag bara älskar Molos fototryck. Butte: Vet du hur Katvigs velourjacka kommer att se ut?
    ja, fula med typ vanlig pike krage
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-23 12:10:26 följande:
    Helt OT men...Gahhh! Är så jäkla arg! Hade ställt Noel i förskolekö sedan okt förra året. Ringer idag och han finns inte registerad!! Har inte ens reflekterat över att jag skulle fått ngn slags bekräftelse. 9 månader åt helvete när det gäller kö! *suck*Känns ju helt jäkla kört nu då jag dessutom hört att ca 160 barn i Värmdö kommun finns det inte plats för.  *grinar*
    åh, men vad trist
    ängeln83 skrev 2008-06-23 12:13:46 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa enfärgade lila och gula strumpor? Gärna med halk pluppar.
    lindex har... de gula är i och för sig två pack där andra paret är rosa..
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 12:17:28 följande:
    I morgon bär det av till Göteborg, lång resa. Men jag är lite fånig och vill gärna att barnen ser lite extra bra ut på en sådan resa. Vad tycker ni om detta ihop?Inte struket än men i alla fall.Några förslag på vad jag skall ha på Svea?
    fint! tycker din dotter ska ha gul katvig och sorbetbyxor, hon var så himla fin i det!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-23 12:27:23 följande:
    ButtelinaFår kika på Lindex då, är dom riktigt gula eller mes gula? Har ju inga strumps som matchar den gula ap tröjan, vill gärna ha lika stark gul som det är i tröjan...o rosa strumps kan ju också funka
    njäe lite mesgula är dom... ett par cerise hade varit coolt oxå ja eller lila..  idats lila är kanske fina till?
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 12:26:13 följande:
    ja tack! Det skall hon ha!
    hom är så jäkla söt i dom färgerna!
    havsvind skrev 2008-06-23 12:28:43 följande:
    Finns det ngn rabattkod på Matador?
    nä..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10