Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-08 12:25:56 följande:
    jag ringde precis för att höra om elvasmåtroll skickat suiten (jag ville ångra ordern, den blir för flickig ) så när hon svarade så lät hon trött och det visade sig att hon var på bb. Hon har fått en liten tjej. Stort grattis till henne
    Oj! Jag hade nog lagt av telefonen
    VAd roligt m liten bebis!

Vilken va det du ville avboka?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-08 12:44:59 följande:
    Äntligen funkade det att lägga in bilder, finns nu i BT, oklippt och klippt Liam
    Åhhhh så söt han är! Lille gubben är ju helt färdig efter det äventyret
    Buttelina skrev 2008-07-08 12:45:26 följande:
    pingvinsuiten med rosa kantband. den är lite för girly. jag lugnar mig och satsar på lite pojkeskimoer istället
    Jasså där gick din gräns?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-08 12:50:01 följande:
    ja det gjorde det, hade nog köpt den om han hade varit 9-10 måmader men nu börjar han bli en stor kille inga fler suits alls
    Så ålaneterna va sista? eller tog du inte suit där? *minnet du vet*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 12:52:43 följande:
    Så ålaneterna va sista? eller tog du inte suit där? *minnet du vet*
    PLANETERNA
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-08 13:03:19 följande:
    klasskaka=kladdkaka Så shopping sugen men vill handla nyheter från Katvig, Småfolk och NS.
    Åh småfolk vill jag också ha! Jag har lovat mig själv att inte köpa NS jeans t Thea fören hon går...  jag har hållit mig än så länge. Men nu är hon på gång så snaaart
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    AnnaFreja skrev 2008-07-08 13:07:14 följande:
    Är det någon här som vet hur Ida T:s baggy byxor är i storlek?
    ganska normala tycker jag. Men det gör inget om de är lite stora för de sitter bra ändå. Thea hade 74 i sina när hon va ca 75cm.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Butte: va? gick du upp i stl så mycket?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 13:10:52 följande:
    ganska normala tycker jag. Men det gör inget om de är lite stora för de sitter bra ändå. Thea hade 74 i sina när hon va ca 75cm.

Lill-rumpan i 74. Kunde ha 80 också märkte jag sen... men det har jag ingen bild på
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-08 13:14:23 följande:
    Åh jag vill oxå ha NS jeans till Milo. Tycker liksom han börjar  bli för stor för alla Molos byxor, ser ut som jamas. Och så har vi i stort sett bara lindex velour kvar. Några NS får det nog bli i höst!Fin Thea blev i Shampoodlen! Underba färg är det på den =)
    Visst är färgen mysig! Hon hade den på grillfesten i fredag och va helt svart på knäna när vi kom hem... Jag har nog aldrig förbehandlat ett plagg mer noga innan tvätt. Men den blev ren o fin igen *svettig mamma* 
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-08 13:19:22 följande:
    Jaa, jag menar ett par vanliga jeans oxå
    Fast jag gillar inte de nya (eller ja nu är de väl inte så nya längre men ni vet vilka) m ljusare muddar. Mörka muddarna va finare!
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10