Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-07-09 21:51:00 följande:
    God kväll! Det blir bara en liten kort visit ikväll då yngste sonen mer eller mindre har skrikit hela dagen. Är helt slut i ryggen efter allt bärande. Nu sover han, men frågan är hur länge...?Nu till min fråga. Katvig boilersuit den svart-vita. Hur är den i storlek? Och är den fin på?
    usch stackars ryggen. Bäst du lägger dig o sträcker ut den o vilar!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 21:55:14 följande:
    Är jag efter nu eller?Men har ni sett detta "nya" märket?www.louielouis.dk/Tydligen en av dem som startade molo som gjort detta också.
    jag är inte så imponerad faktiskt. Inte av det jag sett än så länge iaf...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-09 22:23:57 följande:
    Vi ska flytta. Äntligen hittat ett större. Så nu måste vi fixa massa smågrejer på det gamla innan vi kan sälja det. Börjar funder på om det finns folk som överlevt en flytt från en villa till en annan med två barn. Är det möjligt??Hur var Island då? Fanns det ngn shopping ?
    klart det går! Men du kanske får mellanlanda på hispan Skönt att ni hittat större.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    anka1791 skrev 2008-07-09 22:37:13 följande:
    *puffar* Ingen som har möjlighet att hjälpa mig att mäta lite?
    vilka randiga? De m långa mudden? Jag har 80...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Belladona: så fin Tara är i moloklänningen!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    anka1791 skrev 2008-07-09 23:28:24 följande:
    Ja, precis. Har du lust att mäta dom? Gärna både från midjan till grenen och hela benlängden?
    ca 23 cm midja till gren
    ca 30 cm beninnerlängd m mudd nervikt
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God middag!

Angelinah: skönt att höra att allt har gått bra!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-10 12:08:10 följande:
    Hallå igenHär pågår det stor städning just nu, man får passa på när man har den energin, men måste ju kolla till er lite också
    Gud vad jag skrattade när jag såg din bild! Stackars gubben din-kände han sig dum när du förklarade "problemet"?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-10 12:16:25 följande:
    Jag fick världens "liggapågolvetoskrattahjälpjagkaninteandasattack" Naah, inte direkt, han tyckte lixom att hans lösning var bättre eftersom byxorna inte åkte ner då
    hahaha!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-10 12:25:36 följande:
    Usch hjälp! Milo trillade nyss av vår säng! Den är nästan 1 meter hög och han slog huvudet i väggen. Fick en bula direkt och skrek, men sn lugnade han sig och somnade. Tror ni det är nån fara? Usch stackars liten! Jag hann verkligen inte med och ta honom även om jag låg bredvid honom...
    Jag tror inte det är ngn fara om jag ska vara ärlig, men jag är lite hönsig av mig när det gäller huvudet... När Thea trillade ur vår säng så sa de på barnakuten att det oftast inte va ngn fara om de skrek direkt. Sen ska man ju såklart kolla allmäntillstånd o ev kräkningar... Fast de ville ändå att vi skulle komma in eftersom Thea va under 1 år när det hände.
    Stackars lilla milos brain- det gör så ont i mammakroppen med...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10