Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-08 13:20:43 följande:
    Pju, tur det! Milo fick gräsfläckar på sina beiga NS, men dom gick bort tack o lov. En del plagg blir man svettig över!
    Ja iaf om det är FÖRSTA gången det används....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-08 13:22:34 följande:
    De blir ju typ blåa muddar i höst om jag förstod det hela rätt.
    blir bra om det är mörkblå
    jompa skrev 2008-07-08 13:29:18 följande:
    Måste bara berätta hur sonen värmde mitt mammahjärta igår. Vi satt och åt middag och helt plötsligt lägger han sin lite kladdiga hand på min arm och så säger han: mamma, ja älskar dig.Jag liksom bara smälte
    Åhhhh det är ju sånt man bara blir helt varm av!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll!

Maugu, vad skoj att se dig här igen! *letar ett par sidor efter ditt svar då så slipper du skriva igen...*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:09:34 följande:
    Godkväll! Slängde in en bild i BT på nattens outfit Första köpet från Molos höstkollektion, kunde ju inte låta bli Idag var vi ju på återbesök på sjukhuset eftersom det nu gått en månad sen hon fick astmamedicinen och de ville kolla upp om den gjort någon effekt. Och läkaren sa att hennes luftvägar lät helt rena (har vid varje besök i nästan ett års tid låtit rosslig) och vet ni vad?? jag är fortfarande i chock...på EN månad har Maia gått upp 1,3kg!!!! Det är mer än hon gått upp på över 1½år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Åh vad skönt att höra! Heja Maia-tjocka på dig lite nu så mamma blir glad
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    nikki2006 skrev 2008-07-08 21:40:07 följande:
    lina med liten- vilka underbara byxor MÅSTE HA. Gulligt barn i gullig outfit
    Tack! De är sååå fina i färgen!
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 21:41:13 följande:
    Vilken fin Thea i bildtråden! Åh, jag som inte var så förtjust i det blomprintet, nu såg det ju riktigt fint ut med de randiga ärmarna
    Åh jag älskade det första gången jag såg det! Tyckte det blev jättesnyggt med randiga ärmar...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    nikki2006 skrev 2008-07-08 21:49:00 följande:
    Ingen som pratar med mig så jag går och lägger migGod natt
    jaha men jag svarade ju iaf
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Preggi skrev 2008-07-08 21:52:21 följande:
    Lina med liten, gud så fin hon är i nya molo! Var köpte du tröjan? Blev ju genast sugen nu...
    Gula Hästen här i gbg
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:59:24 följande:
    sorry, jag var bara tvungen att kolla igenom gamla bilder o glädjas åt förändringen
    du måste ju känna en jättelättnad! Så skönt att hon äntligen verkar bättre!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    CamillaJ skrev 2008-07-08 22:02:46 följande:
    God kväll tjejer...Nu är det så att jag är shopping sugen (Som vanligt) men idag SKA jag köpa ngt eller några..hehe.. men iaf VILLKA HA FRAKTFRITT? Vore snällt om nån ville svara Så man kan kika där först och främst!Fiiiiiiiina bilder i tråden som vanligt ska lägga in lite jag me tror jag ..
    eleraff är väl de enda m nyheter... tror jag iaf
    Eller menar du generellt?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 22:19:39 följande:
    jo jag köpte ju de röd/orange-randiga muddbyxorna idag och vill ju ha något som passar till..hmm har jag inte sett en blomtröja med såna randiga ärmar någonstans eller drömde jag
    hehe i BT menar du?
    annars hippo...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10