Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-10 12:39:19 följande:
    nä, det är säkert ingen fara *hönsmorsor är vi allihopa*
    exakt!

Måste berätta. Thea har ju inte gått ngn mer själv sen "premiären". Men hon håller mig i 1 hand numera och idag gick vi jättelångt! Säkert 200m! Hon blir stadigare o stadigare hela tiden. känner verkligen skillnad på henne nu när jag håller henne i handen. Hon hänger liksom inte så mycket utan hon går själv...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-10 12:47:39 följande:
    åhh vad roligt! stora tjejen
    mmm hon är på gång nu min lilla tjej...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tjolla: tack men det behövs inte. Hon kan så bra själv. (tror hon iaf) Hon kämpar så med att komma upp i soffan. Ena benet lyfter hon HÖGT o når precis m foten o sen försöker hon dra sig upp. Intressant teknik. Brukar sluta m rumpa i golvet och vrålarg tjej...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tjolla: superfina fleecen på superfina Milo!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-07-10 13:05:43 följande:
    HEJ!!!Hemma igen efter att ha varit på lekplatsen hela fm Fiiiina barn & kläder i bt!!!!!!!!!Finast av alla var nog Liam som fått ny blöja De är roliga ibland karlarna Fick paket idag Kommer bilder i bt lite senare.
    Ja vi har också hunnit med en runda på lekplatsen. Vi skulle egentligen bara ner o handla lite småsaker på affären, men när vi kom i höjd m lekplatsen så tjoade Thea g-nga! g-nga!g-ngaaaa! Så vi stannade en timme o g-ngade o promenerade. Sen gick vi vidare t affären hand i hand!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-07-10 13:01:13 följande:
    Goddagens i tråden!!Vad händer här då? Och vad har jag missat de senaste dagarna?
    Hej! Inte så mycket faktiskt. Vi är rätt lugna idag (nu iaf)
    Har tjejen kommit hem än? *missat inlägg isf*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-10 13:11:02 följande:
    Äntligen är alla Gekås kassar uppackade, nu gäller det bara att hitta plats åt allt också *pjuh*.O badrummet är städat...då var det bara resten kvar då
    ojdå vad har du nu handlat?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-07-10 13:15:40 följande:
    Håller med! Jätte snygg! KAnon att den är vind- och vattentät! POP har ju höjt priserna rejält på skaljackor och ws tycker jag
    *darrar fortfarande av endorfiner* Men det finns ju REA
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-10 13:19:35 följande:
    6 st Gekås kassar Orkade bara plocka upp hälften igår efter att vi kommit hem.
    jo men VAD? bara t Liam eller
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jag har ju aldrig varit på Ullared men har hört att leksaksavdelningen är bra. Fischer price för halva priset typ? stämmer det?

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10