• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Snorky

Jag var in på Lindex idag... massor med rea!! Jag blev lite ställd eftersom jag inte hört nåt här i tråden, men det verkar som det är första readagen idag då? Imorrn kör ju pop, kappahl och hm igång med sina sommarreor också! Då ska jag iväg och fynda... gubben är också ledig så jag lämpar över barnen på honom och drar iväg ensam!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Fru Indosaurie
    Snorky skrev 2008-06-11 14:34:51 följande:
    Jag var in på Lindex idag... massor med rea!! Jag blev lite ställd eftersom jag inte hört nåt här i tråden, men det verkar som det är första readagen idag då? Imorrn kör ju pop, kappahl och hm igång med sina sommarreor också! Då ska jag iväg och fynda... gubben är också ledig så jag lämpar över barnen på honom och drar iväg ensam!
    åh det ska jag också, heeelt ensam och jag får pengar imorrn! Räcka ut tungan vet inte vilket köpcentrum jag ska åka till bara..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Peak
    pelagonia skrev 2008-06-11 10:06:56 följande:
    Koden på ett valfritt barnplagg från rabatttrådenC08006
    gäller den på rean??

varför har de inte samma priser i webbshoppen och i butikerna? Jag kolalde på de här byxorna www.lindex.se/Products/Product.aspx&Color=1448597 i butik idag och jag var nästan säker på att det var samma som var rea, frågade om de inte borde ha samma priser - det tyckte hon i kassan och kollade om de missat att märka om dem, men icke de gick in för 299:-
  • Snorky
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 14:36:03 följande:
    åh det ska jag också, heeelt ensam och jag får pengar imorrn! vet inte vilket köpcentrum jag ska åka till bara..
    pengarna är det värre med... men jag får plundra sparkontot så får gubben fixa det sen när han får lön på fredag!
  • Snorky
    Peak skrev 2008-06-11 14:42:38 följande:
    gäller den på rean??varför har de inte samma priser i webbshoppen och i butikerna? Jag kolalde på de här byxorna www.lindex.se/Products/Product.aspx... i butik idag och jag var nästan säker på att det var samma som var rea, frågade om de inte borde ha samma priser - det tyckte hon i kassan och kollade om de missat att märka om dem, men icke de gick in för 299:-
    det är alltid sådär konstigt... fanns ju  massor på rean i butiken som reades i webshoppen på förra stora rean. Men de verkar rea olika grejer helt enkelt...
  • Peak
    Snorky skrev 2008-06-11 14:48:19 följande:
    det är alltid sådär konstigt... fanns ju  massor på rean i butiken som reades i webshoppen på förra stora rean. Men de verkar rea olika grejer helt enkelt...
    jo det verkar ju så, men när hon i butiken reagerade och frågade en annan och hon också sa "jo det ska ju vara samma" då blev jag fundersam Då kan de väl släppa iväg dem billigare de med så sparar vi in på exp avg. t.o.m
  • Peak

men...jag skrev ju mer och så bara försvann det!

Jag skickade mail till Lindex att jag fortfarande inte får sms-rabatterna trots att de sagt att nu ska det funka!
    Skrev också att många verkar bli lite illa bemötta och man vågar knappt fråga viss personal om hjälp! De som jobbar där skulle behöva gå på coachning eller liknande så de blir glada! Skrev också "det ska väl vara kul att handla på Lindex, OCH att jobba där!?"
    Och fortsatte med att det inte bara är i "min" stad men det är ju bara den jag kan prata om..men att vi är ett gäng som diskuterar Lindex, varor, personal, rabatter, bemötande, ja allt!
    De svarade att så ska det såklart inte vara och bla bla men tyckte det var kul att vi gillade Lindex och ville gärna ta del av vilken sida det var!
    Men nej sa jag, den behåller vi för oss själva

• Snorky
    zasata skrev 2008-06-11 15:44:39 följande:
    hm har redan börjat sin rea
    märkte det idag när jag var in, men varför skickar de ut mail att de börjar imorrn och att ha öppet mellan 9-10 för endast clubmedlemmar??? konstigt... Var dock inget intressant på rean ändå tyckte jag.
  • zasata

ja det kan man undra mer grejer?

Snorky skrev 2008-06-11 15:54:56 följande:
    märkte det idag när jag var in, men varför skickar de ut mail att de börjar imorrn och att ha öppet mellan 9-10 för endast clubmedlemmar??? konstigt... Var dock inget intressant på rean ändå tyckte jag.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4