• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Pirum
    Svar på #159
    Åhh, tack för svaret, bra att veta!

cocacolalight: Jag använd den iinternetshopen för 7 dagar sedan, då fungerade den.
    Jessica24 skrev 2008-06-09 13:56:34 följande:
    De gångerna då jag beställt, så har jag fått kläderna inom några få dagar. Denna gången har det dröjt över 7 dagar och det står fortfarande som "plockas" då jag kollar ordern.
    Men dom håller just nu på att flytta till nya lagerlokaler, så leveranstiden fölängs med ca 1 vecka.
  • lia76

Hej hej...
    Har en fråga (försökt hitta svar på Lindex websida).
    Kostar Lindex Club-kort kredit något.
    Typ årskostnad eller så?

Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • snigelina

Coca cola light skrev 2008-06-09 13:43:30 följande:

Jag får inte rabattkupongen att fungera i internetshopen. Funkar den för er andra?
    Den ska inte fungera än, släpps om tio dagar ungefär.
  • Jessica24

En lite fråga bara... När man skirver ut rabatt-kupongerna, måste man ha färgskrivare, eller fungerar det att bara köra svart/vitt?
    Hittar nämligen int kabeln till färgskrivaren, då den kom bort i flytten.

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Snorky
    Jessica24 skrev 2008-06-09 22:39:43 följande:
    En lite fråga bara... När man skirver ut rabatt-kupongerna, måste man ha färgskrivare, eller fungerar det att bara köra svart/vitt? Hittar nämligen int kabeln till färgskrivaren, då den kom bort i flytten.
    det går lika bra med svartvitt... jag har skrivit ut i svartvitt flera gånger då vi haft slut på färgen. En gång skrev jag dock ut i färg och så var det röda slut så loggan på kupongen blev gul och tror du inte en av tanterna i kassan påpekade att "såhär ser inte vår logga ut" HAHA! Spela roll...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lilaa

kan man skriva ut 50 kr rabatten flera gånger och andvända i omgångar?

• Fru Indosaurie
    Lilaa skrev 2008-06-09 22:47:43 följande:
    kan man skriva ut 50 kr rabatten flera gånger och andvända i omgångar?
    ja
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Jessica24
    Snorky skrev 2008-06-09 22:45:10 följande:
    det går lika bra med svartvitt... jag har skrivit ut i svartvitt flera gånger då vi haft slut på färgen. En gång skrev jag dock ut i färg och så var det röda slut så loggan på kupongen blev gul och tror du inte en av tanterna i kassan påpekade att "såhär ser inte vår logga ut" HAHA! Spela roll...

Tack! Då blir det en kupong imorgon, då det ska shoppas.

Får hoppas att ajg slipper några "klämkäcka" komentarer. *s*

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • sunnanå

När ni skriver ut kupongerna,händer det då att streckkodrn blir dålig,syns knappt siffrorna på den då. Verkar som att pers blir väldigt fundersamma då.

hur kunde solskyddskläderna gå på 99 kr?

Det kan väl inte vara nersatta redan?

Med kupong 49 kr,va då super

såg idag på kappahl setet men tycker nog att det på lindex tjej är finare,inte så turkost.

finns tillhörande solkeps på kappahl också?

• FL Lisa

jag var på lindex igår och kikade då även på solskyddskläderna. Fanns två olika varianter på kläderna och den ena varianten hade röd prislapp som det stod 99 kronor på..hade kostat 199. Den andra varianten kostade 199 kronor..eller ja den hade i alla fall ingen röd prislapp.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4