• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • pelagonia

En fråga

Köpte i fredags en randig damtröja i vitt/röd..tvättade handtvätt ikväll BARA den i maskinen och den blev rosa på kragen..Skrikandes. Tror ni man kan reklamera ??

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Fru Indosaurie
    pelagonia skrev 2008-06-08 21:00:25 följande:
    En frågaKöpte i fredags en randig damtröja i vitt/röd..tvättade handtvätt ikväll BARA den i maskinen och den blev rosa på kragen... Tror ni man kan reklamera ??
    om du tvättade enligt instruktionerna på tvättlappen så
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Peak
    Nex skrev 2008-06-06 15:14:13 följande:
    Köpte solskyddsdress på Lindex igår o fick betala 49 kr för det :) nöjd... (stod 199 kr på lappen men blev 99 kr när hon drog streckkoden + min kupong)Fick användning för dressen igår, hoppas det blir mer! Idag är det kallt! :S var ute o cyklade hela familjen och vi fick vända för vi frös så.. brrrr...
    oj, vilken var det? Tittade på de från strl 86 och uppåt igår och de kostade 199:- funderade på att köpa den men så gjorde jag inte det...49 lät helt okej!!
  • barbamor

Fru Indosaurie skrev 2008-06-07 14:39:13 följande:

tack! vad tråkigt min tjej har iofs byxor från baby, är det strl 80 på dom då då kanske hon kan ha shortsen iaf.. typiskt, jag som släppte det enda paret som fanns kvar när vi var där sist Funderar på att ta mig till en butik idag.. vad tror ni om att använda 50 kronors 2 ggr i samma butik? vet inte om jag törs.. 
    Var hittar du den kupongen? Var finns rabattråden???
  • Pirum

Är det någon mer än jag som har haft problem med leveranstid från Lindex? En gång tog leveransen 10 dagar och denna gån har det gått 7 dagar och ordern är inte ens plockad.

Det har inte varit några problem förut då kläderna har kommit på 3 dagar ca....

• Jessica24
    Pirum skrev 2008-06-09 13:21:21 följande:
    Är det någon mer än jag som har haft problem med leveranstid från Lindex? En gång tog leveransen 10 dagar och denna gån har det gått 7 dagar och ordern är inte ens plockad.Det har inte varit några problem förut då kläderna har kommit på 3 dagar ca....

De gångerna då jag beställt, så har jag fått kläderna inom några få dagar. Denna gången har det dröjt över 7 dagar och det står fortfarande som "plockas" då jag kollar ordern.

Men dom håller just nu på att flytta till nya lagerlokaler, så leveranstiden fölängs med ca 1 vecka.

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Jessica24
    Coca cola light skrev 2008-06-09 13:43:30 följande:
    Jag får inte rabattkupongen att fungera i internetshopen. Funkar den för er andra?
    Inte jsg heller, sist jag beställde.
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4