• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • pelagonia
    Svar på #170
    Dem borde rea på Internet oxå väl ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Lisa Loop

Helen72, vad är det för jeans fotbollsfanset har på sig i bildtråden? De verkar vara supermjuka och sköna, snygg tvätt också.

• Helen72a
    Lisa Loop skrev 2008-06-10 13:07:44 följande:
    Helen72, vad är det för jeans fotbollsfanset har på sig i bildtråden? De verkar vara supermjuka och sköna, snygg tvätt också.
    dom e köpta på kaphal... ja, dom e jätte mjula & sköna med ställbar midja
    ~~Tänk på vad du säger & hur du säger det~~
  • Peak

FL Lisa skrev 2008-06-10 07:09:17 följande:

jag var på lindex igår och kikade då även på solskyddskläderna. Fanns två olika varianter på kläderna och den ena varianten hade röd prislapp som det stod 99 kronor på..hade kostat 199. Den andra varianten kostade 199 kronor..eller ja den hade i alla fall ingen röd prislapp.
    vilka var det som var nedsatta, hur ser de ut?
  • Lilaa

Kan man inte andvända 50 kr rabatten fler gånger i internetbutiken? Jag provade med det gick bara att dra en gång för mig.

• Snorky
    Lilaa skrev 2008-06-10 15:28:36 följande:
    Kan man inte andvända 50 kr rabatten fler gånger i internetbutiken? Jag provade med det gick bara att dra en gång för mig.
    kuponger brukar bara funka en gång i internetbutiken... om man inte gör nästa beställning väldigt snabbt efter så att inte koden hunnit registreras ordentligt... typ dagarna efter varandra etc.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • snigelina

Det är rea i webshopen nu, betyder det att det är rea i butikerna också? Inte för att jag egentligen ska ha nåt men..

• zasata

det är rea i butiken nu

Tjejtriss skrev 2008-06-11 08:48:09 följande:
    Det är rea i webshopen nu, betyder det att det är rea i butikerna också? Inte för att jag egentligen ska ha nåt men..
  • pelagonia

Någon som har dessa regnbyxor ?

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=1110322&prodid=697252&parentid=0&color=697254&NewView=true

Har dem rea i butikerna oxå `?
    Behöver regnbyxor..men vilken str till min 17 mån ??..han är ca 84 cm lång och väger ca 11 kg.

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4