• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Mosen08
    Xgirl83 skrev 2008-08-15 15:59:47 följande:
    Angående skaljackor som jag ju frågade om så blev det att jag beställde en Didrikson från lillabebben.jetshop.se/default.aspx - en prickig i stl 80 på rea (80 kommer vara rätt stort, men det får gå). Hade bara hittat Didriksons skaljacka i de små storlekarna i grönt eller rosa, så jag blev glad att jag hittade denna.
    Dom jackorna är stora i strl, kanske mer som 86/92 har jag fattat det som..
  • Xgirl83
    Mosen08 skrev 2008-08-15 16:07:22 följande:
    Dom jackorna är stora i strl, kanske mer som 86/92 har jag fattat det som..
    Ja jag vet, men det var enda alternativet för annars hade jag fått punga ut med 400:- för en BEGAGNAD Po.p.
  • Nifelheim

Jag vill också ha Kiss bodyn i stl 86 men har inte sett den ännu

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tove H
    Xgirl83 skrev 2008-08-15 15:59:47 följande:
    Angående skaljackor som jag ju frågade om så blev det att jag beställde en Didrikson från lillabebben.jetshop.se/default.aspx - en prickig i stl 80 på rea (80 kommer vara rätt stort, men det får gå). Hade bara hittat Didriksons skaljacka i de små storlekarna i grönt eller rosa, så jag blev glad att jag hittade denna.
    Jag köpte en skaljacka från didriksons när min son precis fyllt ett år... han har den fortfarande å är 3 år nu (fast han e nog rätt liten oxå, han är 91cm nu å 12kilo nästan precis) ... Dom är stora i storleken, men det går ändå bra att använda dom trots att dom är för stora.....
    Jag älskar den jackan, å idag fick jag hem en ny didriksons jacka som jag köpt i storlek 90å den är ganska stor, men då kan han ha den länge
    Men jag kommer nog forsätta köpa didriksons skaljackor.. bra pris å kanonjackor... Har använt hans massor å den ser fortfarande ny ut.
    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • SofiaochStella

Svar på 3441: Min dotter har dem på sig nu i stl 92, hon är ca 86 cm o väger 12 kg, tycker de sitter bra på henne. Ngt små i stl alltså.

• Xgirl83

Tove H skrev 2008-08-15 19:11:44 följande:

Jag köpte en skaljacka från didriksons när min son precis fyllt ett år... han har den fortfarande å är 3 år nu (fast han e nog rätt liten oxå, han är 91cm nu å 12kilo nästan precis) ... Dom är stora i storleken, men det går ändå bra att använda dom trots att dom är för stora..... Jag älskar den jackan, å idag fick jag hem en ny didriksons jacka som jag köpt i storlek 90å den är ganska stor, men då kan han ha den länge Men jag kommer nog forsätta köpa didriksons skaljackor.. bra pris å kanonjackor... Har använt hans massor å den ser fortfarande ny ut.
    Vad kul att höra! Så det är stl 80 han har haft från 1-3 år? Min dotter är ju tyvärr liten, 9 månader och stl 68, men det får ju gå ändå. Då kan hon ha den länge, som du säger. Det går ju att justera i ärmsluten och sådär. Känns ju lite mer prisvärt än 700:- för en ny Po.p.
  • Tove H
    Xgirl83 skrev 2008-08-15 19:16:46 följande:
    Tove H skrev 2008-08-15 19:11:44 följande: Vad kul att höra! Så det är stl 80 han har haft från 1-3 år? Min dotter är ju tyvärr liten, 9 månader och stl 68, men det får ju gå ändå. Då kan hon ha den länge, som du säger. Det går ju att justera i ärmsluten och sådär. Känns ju lite mer prisvärt än 700:- för en ny Po.p.
    Jupp precis... han kan ju fortfarande ha den , men köpte en ny för att det var ändå rea på dem....
    Jag håller med dig om priserna.. dom är ju billiga jämförelsevis mot pop... dessutom e dom suveräna, jag har inte haft någon pop skaljacka men är så nöjd med didrikson så vill inte byta ändå hehe.
    Jo den kommer nog vara stor på henne, men det kommer ändå gå... Hoppas du oxå blir nöjd med den...
    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • kitara
    jessiik skrev 2008-08-15 15:56:24 följande:
    hur lång tid brukar det ta innan det kommer till butiken då man beställt via internet?
    För mig tog det ca 42 timmar att få (regnbyxor och strumpor).
    Tyvärr var regnvantarna slut.
  • aneka

jag vill haaaaaaaaa regnvantarna. nån som vet om de kommer in flera på webshopen?

• MaPaFrid
    nasse01 skrev 2008-08-15 16:01:58 följande:
    I Nässjö idag hade vinteroverallerna kommit. De hade inte hängt fram dem än. Men jag frågade i kassan, och fick hjälp De hämtade från lagret. Köpte den blåa bamse overallen. Är inte 100% säker än om jag ska ha den men har ju 30 dagars öppetköp, sa hon snällt i kassan, så det är ju inga problem om jag ångrar mig. :)
    Undra när de har tänkt att plocka fram dem i Jönköping då...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4