• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Pixxi

Velour blir så mycket finare om man torktumlar.

• Pixxi

Det visste inte jag, jag trodde "luggen" i velouren la sig ner o såg platt o tråkig ut ifall man inte torktumlade

• maggan75
    Pixxi skrev 2008-08-19 14:38:10 följande:
    Det visste inte jag, jag trodde "luggen" i velouren la sig ner o såg platt o tråkig ut ifall man inte torktumlade
    nä jag märker faktiskt ingen skillnad på plaggen jag har
  • Snorky

ser velouren konstig ut brukar jag knögla hela plagget så brukar det bli fint... det är dock viktigt att använda sköljmedel annars blir det fult tycker jag.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • sunnanå

Jag torktumlar heller aldrig de flesta barnkläder

aldrig velour sen finns väl risk för krympning också om man använder tumlare.

• Pyan

Ska köpa överdragsbyxor åt sonen och såg att Lindex hade ett par för 149 kr och ett par för 199 kr. Nån som vet skillnaden på dem? Och är de bra?

• Mysaaan

Har en fråga. Jag har precis blivit medlem i lindex och ska lägga in mitt kortnummer på min sida (lindex.se) för att kunna dra nytta av medelmskapet. Men det fungerar inte, det står "Det gick inte att koppla ihop kortet med din profil" och jag har provat både det numret som står på kortet och ett annat 16 siffrigt som jag fick på en lapp i samband med registreringen av lindex klubben. Vad är det som är fel??????

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4