• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Emmy o Nellie

Ha Ha ha....!!!!
    Skitkul ju

älskar er Emmy & Nellie
  • Ullis 10
    Smultronhjärta skrev 2008-08-18 11:52:33 följande:
    Tror oxå att det är så.. Blir dock aningens irriterad på att personalen inte har koll på detta- frågade efter just svarta på några Lindex och de säger att de bara går upp till 80 och när jag säger att jag redan har ett par i 86 så tror de att de byxor jag har är från stora avdelningen och att jag är den som inte har koll! Fick överbevisa en envis stackare genom att gå ut på webben och visa-hehe njöt faktiskt lite då
    Men så var det för mig oxå, då hittade hon på lagret!
  • Booble
    Smultronhjärta skrev 2008-08-18 11:52:33 följande:
    Tror oxå att det är så.. Blir dock aningens irriterad på att personalen inte har koll på detta- frågade efter just svarta på några Lindex och de säger att de bara går upp till 80 och när jag säger att jag redan har ett par i 86 så tror de att de byxor jag har är från stora avdelningen och att jag är den som inte har koll! Fick överbevisa en envis stackare genom att gå ut på webben och visa-hehe njöt faktiskt lite då
    Det har hänt mig oxå fast det var om ett par jeans eller nån annan byxa, kommer inte ihåg riktigt... dock fick jag aldrig chansen att "bevisa" det, och hon vägrade tro på mitt ord....
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • Love Isac

smultronhjärta:Mina oxå!!Wiieee....trodde inte heller jag skulle få några!Tur dem varar ända till den 31:e så man hinner få lite lön på kontot oxå..*flinar*

• Smultronhjärta

Love Isac skrev 2008-08-18 15:59:25 följande:

smultronhjärta:Mina oxå!!Wiieee....trodde inte heller jag skulle få några!Tur dem varar ända till den 31:e så man hinner få lite lön på kontot oxå..*flinar*
    Ja,jag får nog lov att vänta...Är ruskigt fattig just nu
  • Lissen

Kan inte någon snäll en som fått en 25% rabatt per post vara hygglig att ge oss andra koden! Tack på förhand

• Xgirl83
    lillronya skrev 2008-08-18 00:31:33 följande:
    Jag har köpt röda tights på lindex för ett tag sen på ta3betalaför2. Men det kan ha varit i 86 och uppåt. Hon ligger på gränser där i storlek.
    Tack för hjälpen! Jag såg dem nu men det var från stl 86 och dottern har 68/74. Det blev Villervallas egna ändå.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4