• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • kidA
    zasata skrev 2008-08-18 07:42:57 följande:
    wn del baby är till 86 nu
    aha. för jag har letat velour till min son som drar 86. men de får jag köpa på storavdelningen numera.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • solida
    kidA skrev 2008-08-18 07:41:38 följande:
    det finns ju velour för 86-122 oxå. de på baby är bara upp till 80.
    flickvelouren är dyrare. Det är det jag menar. Sen är 86 på baby större än 86 på flick, men mindre än 92. Så det vore en perfekt storlek för Milo just nu.
    Men jag har köpt velour på flick och de är jättebra, bara det att jag bara vill köpa ett par, svarta, och inte tre st.
  • obelix

lollypop:Är de oragnga byxorna på din bild i bildtråden nya? Är på jakt efter ett på sånna men har inte hittat innan.

• Smultronhjärta

Idag kom äääntligen mina 30% på valfritt barn-,dam-och underklädsplagg med posten-trodde inte jag skulle få några så det var ju trevligt

• Peak

hur funkar rabatterna egentligen?
    Om man vill ha så mycket rabatt som möjligt på ett köp Vilka koder kan man använda ihop?

Jag har 4 plagg, alla på baby - och ett t3b2

Om jag tar 3 plagg (t3b2) dras ett plagg bort. Tar en body också och då kan jag ta 30% på barnplagg, men sedan om jag tar tex 20% barnplagg försvinner t3b2-rabatten! Attans jag trodde den alltid låg kvar!

• Snorky
    solida skrev 2008-08-18 07:31:04 följande:
    Upp till stl 80.Det är konstigt med velourbyxorna på baby. När jag var i en butik hittade jag stl 86 i lila, grå och rosa. Men i nästa butik fanns det bara till stl 80, vilket också stod på prislapparna att de fanns i stl 56-80... Vad stämmer? Jag vill ha svarta velour och det känns mer prisvärt med dem från baby...
    samma sak här... skitskumt är det. Men min teori är att eftersom de nyss ändrat så kanske det finns en massa gamla kvar sen tidigare och det är de som vissa butiker fått in och andra har fått de nyare??? jag vet inte. Men i webbutiken finns de ju upp till 86... men just de svarta är slut i stl 86.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Smultronhjärta
    Snorky skrev 2008-08-18 11:28:05 följande:
    samma sak här... skitskumt är det. Men min teori är att eftersom de nyss ändrat så kanske det finns en massa gamla kvar sen tidigare och det är de som vissa butiker fått in och andra har fått de nyare??? jag vet inte. Men i webbutiken finns de ju upp till 86... men just de svarta är slut i stl 86.
    Tror oxå att det är så.. Blir dock aningens irriterad på att personalen inte har koll på detta- frågade efter just svarta på några Lindex och de säger att de bara går upp till 80 och när jag säger att jag redan har ett par i 86 så tror de att de byxor jag har är från stora avdelningen och att jag är den som inte har koll! Fick överbevisa en envis stackare genom att gå ut på webben och visa-hehe njöt faktiskt lite då
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4