• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Xgirl83

Nån som har sett klarröda byxor något man kan ha till klänning/tunika, dvs helst tights) på baby? Ska ha till att matcha med Villervallas röd-blåa body.

• Buttelina
    Xgirl83 skrev 2008-08-17 23:27:56 följande:
    Nån som har sett klarröda byxor något man kan ha till klänning/tunika, dvs helst tights) på baby? Ska ha till att matcha med Villervallas röd-blåa body.
    går inte villervallas röda bra?
  • Xgirl83
    Svar på #3513
    Buttelina skrev 2008-08-17 23:31:07 följande:
    går inte villervallas röda bra?
    Jo, såklart, men jag har inte så lätt att ta mig till nån butik som säljer Villervalla och ska jag beställa på nätet blir det ju så himla dyrt med frakten för bara ett par byxor. Tänkte ifall nån har sett röda tights på Lindex. Kul att inte bara matcha inom märkena.
  • Buttelina
    Xgirl83 skrev 2008-08-17 23:39:33 följande:
    Svar på #3513 Jo, såklart, men jag har inte så lätt att ta mig till nån butik som säljer Villervalla och ska jag beställa på nätet blir det ju så himla dyrt med frakten för bara ett par byxor. Tänkte ifall nån har sett röda tights på Lindex. Kul att inte bara matcha inom märkena.
    aha
  • lillronya
    Xgirl83 skrev 2008-08-17 23:27:56 följande:
    Jag har köpt röda tights på lindex för ett tag sen på ta3betalaför2. Men det kan ha varit i 86 och uppåt. Hon ligger på gränser där i storlek.
  • solida
    SuperMegaNova skrev 2008-08-17 22:39:01 följande:
    var finns denna overallen? är det på lindex?skriv gärna länken till där den finns. vill ha
    Ja, på lindex. Alltså i butik. Jag tror inte den finns på nätet än. Jag såg den i butiken vid fridhemsplan (sthlm), men den finns väl säkert på andra ställen också.
  • zasata

vilka stl fanns den i?

solida skrev 2008-08-18 07:23:58 följande:
    Ja, på lindex. Alltså i butik. Jag tror inte den finns på nätet än. Jag såg den i butiken vid fridhemsplan (sthlm), men den finns väl säkert på andra ställen också.
  • solida
    zasata skrev 2008-08-18 07:26:17 följande:
    vilka stl fanns den i?
    Upp till stl 80.

Det är konstigt med velourbyxorna på baby. När jag var i en butik hittade jag stl 86 i lila, grå och rosa.
    Men i nästa butik fanns det bara till stl 80, vilket också stod på prislapparna att de fanns i stl 56-80... Vad stämmer? Jag vill ha svarta velour och det känns mer prisvärt med dem från baby...
  • kidA
    solida skrev 2008-08-18 07:31:04 följande:
    Upp till stl 80.Det är konstigt med velourbyxorna på baby. När jag var i en butik hittade jag stl 86 i lila, grå och rosa. Men i nästa butik fanns det bara till stl 80, vilket också stod på prislapparna att de fanns i stl 56-80... Vad stämmer? Jag vill ha svarta velour och det känns mer prisvärt med dem från baby...
    det finns ju velour för 86-122 oxå. de på baby är bara upp till 80.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4