Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Bugaboo tråden nr 14

oj vilket liv det var här Förvånad trist!

men vilken tråd gäller nu då?

• loveliva

Men hallå! Varför hatta hit och dit?
    När man kommer till den andra tråden står det att det är denna man ska vara i och nu ska man va i den andra igen Förvånad

Hade det inte varit enklast att ändra i TS i stället för att göra 100 nya trådar?

• loveliva

Verkar som om det INTE går att komma överrens om 1 TRÅD, så det blir kanske 2 då, bra då kan man fråga om snacka i båda så får man väl alltid nåt svar
    Lite trist att det blir så här.....

• loveliva
    Trojka skrev 2008-06-04 19:38:41 följande:
    Du lär få en del att läsa.
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-04 19:43:45 följande:
    Vaa händer det saker härbara roliga hoppas jagNu kan jag ju nästan inte slita mig och lägga de småFår ropa in sambon från trädgårdsplanering att lägga dom,blir ju nyfiken nuKramizz

Bra att moderator tog tag i saken som en vuxen människa! Så nu finns det bara 1 tråd, OM nu ingen annan startar en till
  • loveliva
    Azel skrev 2008-06-04 19:46:05 följande:
    Funderar om jag behöver en sommarsufflet till, hmm har en gul nu
    Man behöver alltid mer tillbehör & klädslar till buggan
  • loveliva
    Azel skrev 2008-06-04 19:55:05 följande:
    Visst var jag dum att ens frågade haha

Men farligt att man ALDRIG är nöjd
  • loveliva
    lewwe skrev 2008-06-04 19:58:34 följande:
    Kan någon hjälpa mig? Vad kostar en madrass till liggdelen? Om man beställer enbart en liggkorg ingår madrassen då eller hur funkar det???
    Ingen madrass eller pinnar följer med, bara själva liggdelstyget eller vad man kallar det Fundersam vet inte vad madrassen kostar, men ganska mycket tror jag, runt 600-700 kr.
  • loveliva
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 20:03:09 följande:
    Jag startade min tråd igår, men det har ingen betydelse alltså. Jag har dessutom lagt till den kommentaren som var så viktig för Kajsan att ha med trots att knappt NÅN läser TS. Dagligen får vi hänvisa till TS.
    Nej, men sluta tjafsa nu!!!!!!!
    Nu blev det denna tråd då moderator stängde den andra, och jag tror INTE hon "valde" tråd.

Nu är vi här och pratar BUGABOO
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14