Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Bugaboo tråden nr 14

Thj- Vad tycker du om Bee????? Bra ? Dålig?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    thj skrev 2008-08-04 22:45:40 följande:
    Love ithar varit kär i dn sen jag körde den första gångenoch nu sk jag bara ha en rosaKramizz
    Bra! För jag vill ha en rooooooosa Bee Eller SKA HA
    Emmsan skrev 2008-08-04 22:46:14 följande:
    men åååååååååååååhh har ni redan gjort en ny bildtråååd :( den ville ju jag göra juh!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-04 22:52:54 följande:
    ååh va gör du här dåååååååå nä usch förlåt jag va bara TVUNGEN kunde inte låta bli förlåt tjejer kommer ihåg när denna skapades ;)
    Emmsan skrev 2008-08-04 22:50:50 följande:
    inget att skratta åt LOVELIVA det va min tur nu :(

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:02:10 följande:
    hade varit roligare om du inte hade så förbaskat mycket att göra på kidz idag MÅSTE Ni ha rea?? jag vill handla juuuuu ;) kramizzzzzzz
    vad ska du köpa nu?????????????????????
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:07:31 följande:
    jamen det kan jag väl inte säga till dej juuuuuuu skulle inte du gå o lägga dej da love you......
    näääääääääää han somnade nu
    vad ska du köpa dååååå? Buggadelar?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:14:09 följande:
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    amen! jag ville ju också ha några!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma och Fru skrev 2008-08-05 02:13:01 följande:
    Då redan 2 andra i denna tråd (min släkting Noasmamma och en till) redan vet så måste jag skvallra till er då den andra personen säger att hon kommer att berätta för alla! ich det är alltid roligare att berätta själv!Men jag fick ett pluss på stickan i förrgår Så nu väntar jag med glädje på en tvillingvagn från bugaboo Och maken har redan lovat att släpps den är den min
    GRATTIS till liten i magen!!!!

Jag har också önskat en bb syskonvagn, men nu är det försent för nu är M 2 1/2 år och behöver snart inte vagn Men håller alla tummar att du får en bb syskonvagn!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-05 10:10:17 följande:
    åhhh grattis det va snabba ryck ;) va roligt nu blir jag oxå sugen ju
    Mooooahhahahaha
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Shoegirl skrev 2008-08-05 19:11:33 följande:
    Men Bonti säljer ju Bugaboo. Gick de inte samman på något sätt? Bonti ska sälja alla Simple Worlds produkter iaf. Skit samma. Hoppas de blir bättre än vad de var senaste året iaf.De var bra innan dess men sedan gick det utför.
    Håller med! Ser ut som nåt tillochmed jag kan sy Och jag är INTE duktig vid symaskinen Typ som en påse man tar med till stranden eller höpåse i stallet

Men åkpåsarna är jättefina, har en röd med fåglar på
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

SooJuicy- Vilka webbshoppar har Ju Ju Be??? Är i stort behov av en skötväska nuuuuu!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    thj skrev 2008-08-09 11:51:28 följande:
    eller hur Nu ska jag byta till rödbas igenoch tiny busungar suflett+dyna På ngt lustigt vis så är det just sandbas och rödbas som jag faller tillbaka på Denim älskar jag  med och den bruna är inte dum heller. men sandbas favis härVad har ni för favis?Kram
    Sand är finast, men håller nog på att bli kär i den bruna nu efter att jag har varukorgen i brunt!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-09 11:59:41 följande:
    jag har ju bara sand så den e min favvis men jag ska beställa en bruuun sittdel snarast ska bara bli av med mina jäkla uj liggdelar (ingen annons)
    Ä du här nu!?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 12:08:22 följande:
    JAg har brun varukorg och sandbas hemma. Är det snyggt ihop? inte provat än
    Jaaaaaaaa Men vill ha helbrun bas, snart så!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-23 20:55:41 följande:
    alltså måste höra med er allaJag hade trott att canvas var den populärast men folk verkar gilla flecce oxåhur är det där egentligen?
    I löööööööööööv fleece!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har bara fleeceklädslar
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14