Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Bugaboo tråden nr 14

Inte marimekkodynan men samma dyna från Ditten Datten
  • loveliva
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:25:31 följande:
    SMILLAMILLA: dregel, dregel. Jag bara älskar din sittdyna tillsammans med suffletten. Hur crazy snyggt som helst!
    Håller med! Jätte snyggt!
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-23 08:49:52 följande:
    Men handtaget ska inte paja av det inte.Det är mer en varning för att vagnen kan vippa..'Så garantin gäller ändåkan kolla vad de ligger på,återkommer ikväll med pris.Nu ska jga åka och jobbaSuperkul idag då vi firar 1år på torget.Kramizz
    Hoppas ni får en fin dag på torget
    Hade jag bott närmre hade jag varit först på plats
  • loveliva
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:
    jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
    Jag bara MÅSTE sälja cammen nu och köpa en helt ny för 1250 kr Tänk vad pengar jag tjänar!!!
  • loveliva
    Noas mamma skrev 2008-06-23 16:44:51 följande:
    haha åh vad jag skrattar ByggaBo, men har dock inte hittat annonsen  får leta vidare... men de låter skojigt!Thj, Grattis på ett års dagen ;) Hoppas att du kunde sova i natt. Ska snart gå in på din sida och beställa lite små saker... måste bara komma på vad jag vill ha ;) ÅH Muffar!!!!!!!!! Vill ha :D Vem var det som hade bild på dom? När började ni som har sittelen använda den till era knoddar? Noa är 3 månader nu och under midsommar helgen fick liggdelen aggera säng ute på landet (utan ramen) och istället för att hänga på den och ta av den tänkte jag tästa att ha sittdelen på för att se om Noa gilla de.. Och gilla de va ju bara förnamnet han älska de! har dock fått några kommentarer om att de e för tidigt att ha han i sittdelen... Men sånt är väl endå individuellt?  
    Javisst är det individuellt
    Min lilla är 4,5 månad och älskar också sin sittdel
  • loveliva
    thj

Har ni haft en bra dag på torget? Hoppas ni inte fick regn på er

Är det nåt paket på väg till lilla mig *blink blink*
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-23 21:42:46 följande:
    Oh vi har haft en underbar dagså lyckad,massor av glada barn och nöjda mammor och papporRegnade gjorde det,men vi höll oss inneOch paket på väg till dig,det gick lite åt sandKramizz
    Åhh tack söta du, spännande! Ska vakta brevlådan i morgon då

Bra att ni hade en fin dag!

KRAM!
  • loveliva
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-24 09:42:21 följande:
    bygga-bo alltså jag måste nästan köpa en bara för att det var det sjukaste namnet jag någonsin har hört på en vagn

Jag tycker det är extra kul då min sambo hela tiden kallat buggan för byggabo Å så finns (eller ja kanske) det en vagn nu som heter så

thj, är du här?
    Har ni orange fleeceklädsel i bruten förpackning?
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-24 10:39:16 följande:
    Jag är härTror deti canvas vet jagKramizz
    Tack söta du
    Men har du lust å kolla om ni har i fleece? *blink blink*
    Har blivit helt frälst i fleece nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14