Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Bugaboo tråden nr 14

Kajsan skrev 2008-07-01 22:11:44 följande:
    Jag är övertygad om att NÅN i denna tråd VET hur det ligger till....så kläm fram med det nu!Är det sant att det kommer en syskonbugga till hösten?Berätta nu!!
    OM det gör det så köper jag en direkt!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, kläm fram det nu, vem det är som ruvar på ägget
  • loveliva

Snälla någon parasollkunnig!!!!!!!!!!
    Fick hem mitt parasoll idag, men är nog för trög för att fatta hur det ska sitta.

Jag får ju dit å så, men är det inte meningen man ska kunna ta bort själva parasollet och fästet kan sitta kvar?
    Kan ju tillägga att jag har det nya med två fästen.

Å så vill jag ju ha det på ramen och inte på chasit, men ska man ha det på ramen står det i bruksanvisningen att det bara kan sitta där man fäster sufletten Fundersam

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• loveliva
    thj skrev 2008-07-06 22:54:44 följande:
    redan nu
    Åhh nu är jag sååå sugen på en rooooooosa Bee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mannen tycker den ser ut som en kundvagn Men så sa han häromdagen: "Om du kommer gå runt och ångra hela ditt liv att du inte köpte den där rosa kundvagnen, så kööööp en dåååå"

MEN BEHÖVER jag en Bee??? Har ju cammen och en UJ
  • loveliva
    Preggie skrev 2008-07-06 23:16:35 följande:
    loveliva: Jag kikade in i ditt galleri på Cypern-bilderna. Där har ni ett brunt påslakan i vagnen med elefanter på. Jag har exakt samma hemma som mamma hade sparat sen jag var liten! I löve!! Undrar vart det kommer ifrån, vet du?
    Va kul!!!! Jag hade också det när jag var liten Älskar det!!!!
    Har ingen aning om vart det kommer ifrån, måste fråga min mamma det i morgon!
    Är du också en 81:a?
  • loveliva
    Mamma2001 skrev 2008-07-07 21:13:46 följande:
    Hejsanhar varit ett par dagar i Stockholm med Been... gick toppenbra! tog ingen plats alls när vi åkte upp/ned och det funkar på alla underlag... på stigar,i stan,i affärer,på kullersten etc... Toppen! *nöjd*
    Men säg inte så, jag är ju grymt sugen på en ROSA Bee
    Försöker hitta nackdelar med den, men hittar inga
  • loveliva
    mallan brallan skrev 2008-07-07 22:18:08 följande:
    vill du ha nackdelar? Jag kan ge dig nackdelar! Här haru norra europabittraste Bee-ägare...
    Ok låt höra!
    Så kanske jag kan sluta tänka på den sen.
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:45:41 följande:
    Halloj!Funderar på att byta min cam mot en Bee, stumpan e 2 i Nov å känner att jag vill ha en mindre vagn att ha i typ bil eller så.. Nackdelar med Bee och även fördelar önskas
    Den har jag också funderat på läääänge Är såååå sugen nu när den rooooosa kommit till Sverige
    Ska du sälja båda cammana (bra ordval )???
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:59:46 följande:
    Ha ha ha E du här åxå Nä, just nu står det 3 cam i hallen här o de känns lite väl va Behöver en liiiten behändig vagn som comp känner jag, men vet inte vilken, men nu har jag en som vill byta min cam 06 mot en beg bee.. Tvekar lite dock...
    Ja jag är lite överallt

3 cam? Förvånad Vart har du fått tag i alla dem? Hade du inte 2 nyss
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 22:06:43 följande:
    nä nä.. vill absolut bli av med en, men det går inte fort  väntar på pick up men det lär väl bli efter sommarn eller så om jag tror rätt..
    Ahaaa då förstår jag!
  • loveliva
    Myris83 skrev 2008-07-16 07:58:19 följande:
    Nån som kan hjälpa mig med åkpåse till vintern? Kan man ha Elodie details åkpåse, eller vilka har ni?
    Jag hade Elodie i vintras, men då hade jag liggdelen och då passade den perfekt! Men jag vet inte hur den sitter i sittdelen....kan tänka mig att den glider...har köpt Bugaboo åkpåse nu till vintern då den har suverän passform. Elodie hade jag tänkt ha till UJ:n
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14