Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Bugaboo tråden nr 14

Azel skrev 2008-06-04 20:08:17 följande:
    Jo tack, har massor med andra klädslar haha och så "onöjd" att jag skaffade en Bee oxå bara för att ha haha.
    Jag vill också ha en bee Cool Att jag har en UJ och några andra vagnar spelar ingen roll, jag SKA HA en bee nån gång
  • loveliva
    leson76 skrev 2008-06-04 20:15:56 följande:
    puffar för min tidigare fråga, med lite tur har det kommit in någon som kan svara:Kan inte använda Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan. Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat? Har själv inte sett dem i verkligheten.
    Har inte testat så jag vet tyvärr inte....
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-06-04 20:18:53 följande:
    jaha då är vi två men jag har iofs ett uv skydd det har inte du ;) men du ska se att vi kommer ikapp galningarna sen
    Ja, skärp er nu! Kööööööööööp klädslar, parasoll, mugghållare, ståbräda m.m.m.m.
  • loveliva
    mrsjling skrev 2008-06-04 20:18:55 följande:
    Jag har sett en som hade saddlebag och det funkade super. Hon har haft den både bak (vid ståbrädan) på ramen och på sidan. Barnet kunde stå på ståbrädan utan problem. Själv kör jag med en pronto i varukorgen och min handväska hängandes i bromsen.
    Ja handbromsen är perfekt att hänga shoppingkassar på också
  • loveliva
    modestyclara skrev 2008-06-04 20:55:10 följande:
    Kan man få lite smakråd? Jag har en denimvagn med orange fleece topp och även en rosa fleecetopp som reserv. Vad ska jag välja för solsufflett som passar till alltihop? *grubbel*
    OFFWHITE!!! Skit snygg till denim!
  • loveliva
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:14:05 följande:
    Jag vill ha en gul sommarsuflett. Eller rättare sagt; Jag vill ha ett helt gult topset OCH en gul sommarsuffla!!!!Min sambo tycker att det är TOTALT ONÖDIGT. Vi har redan två topptyg rosa och denim och två bastyg (fulla set med ligg- och sittdel) rött och denim och de räcker säger han. Men inte har han väl rätt??? Är det inte så att ett gult set är precis vad vagnen behöver???
    Håller med, han har VÄLDIGT FEL!!!! Buggavagnarna behöver massvis med klädslar!!!!!!
  • loveliva
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:33:26 följande:
    Ja, är det inte så. Och idag när jag satte Mira i vagnen (denimbas och rosa fleecetopp), efter att hon gått bredvid i ca en halvtimma, så sa hon flera gånger att den var jättevarm. Kände då på sitsen och den var verkligen varm.Bebisen kommer ju när som helst och då skall vi byta til liggdelen men nu undrar jag om det inte då blir VÄÄÄÄLDIGT varmt med denimbas??? Är Sand den ljusaste basen? Kanske skall köpa en sand liggdel???Vad tror ni? kommer det att bli varmt med denimliggdel nu på sommaren???
    Jag har den grå liggdelen nu, inte varmare än någon annan färg tror jag, och svart sommarsuflett, och bebben var sval och go hela tiden hon låg i buggan
    Kajsan skrev 2008-06-04 21:48:47 följande:
    Jag gjorde dubbelvagn av buggan idag Stora tjejen var dyblöt efter bad på dagis, trött och ledsen, och jag hade inte ståbrädan med mig.Då fick hon ligga i sittdelen med bäbisen i famnen lutandes på hennes axel.Har aldrig sett storasyster så stolt, tog hand om bäbis alldeles själv.Och det funkade jättebra hela vägen hem.
    Smart! kanske jag ska prova nån dag
  • loveliva
    thj
    Vet du om kidz har brun sittdelsbas & varukorg i lager?   VILL HA!!!!!! MÅSTE HA!!!!
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-05 21:52:01 följande:
    Japp det har de
    Åhh, vad glad jag blir!!!!
    Då blir det en beställning om ca 1 1/2 vecka, så fort vi kommit hem från Cypern
    För visst är den bruna fin till nya rosa?
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-05 21:53:21 följande:
    Ska du shoppa nu igen
    Ja snaaaaart
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14