Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo tråden nr 14

Hejsan! Jag hoppar in här fram och tillbaka. Jag tycker Been är supersnygg! Men jag undrar om det funkar att köra den i snö? Och går den alls på grus? Vi har asfalt där vi bor men ifall man någon gång skulle irra sig ut i grus, hur funkar det?

• rosenkind

Hej! Jag funderar på en Bugaboo Frog och undrar om den är ett bra alternativ? Vad tycker ni som vet? Kan man köra med den så länge barnet behöver vagn? Är det lätt/smidig? Hur länge kan barnen sova i liggdelen?

• rosenkind

mallan brallan skrev 2008-07-24 11:10:28 följande:

rosenkind: Jag slängde ner min 10 månaders i liggdelen för några månader sedan när sittdelen skulle tvättas å han låg alldeles utmärkt däri!Jag har haft både Frog å Cameleon å tycker att Frogen har snyggare chassi.Köregenskaperna är ungefär densamma tycker jag.Man kan ha den så länge barnet känner för att åka!
    Super! Tack ska du ha! Jag hoppas verkligen jag får den! De är ju så snygga!!!!
    Tänk att korgen är sååå stor, jag trodde den var pytteliten!
  • rosenkind

Nu har jag köpt en bugaboo frog -05 för 4000 kr,
    inklusive:
    * Ligg- och sittdel
    * insektsnät och regnskydd
    * skötväska (svart)
    * åkpåse (svart)
    * ståbräda
    * väskclips
    * parasoll

Det måste ju ha varit ett bra pris, eller hur?

• rosenkind
    MGn skrev 2008-07-24 12:37:37 följande:
    tusan också, den hade jag skitat in mig på ;) mycket bra köp!!!! grattis
    Är det sant? Vad lustigt! Jo, jag tyckte det var ett riktigt fynd när jag såg den i morse
  • rosenkind

Vet ni om det är möjligt att köpa nytt tyg till Frog? Och varifrån isåfall? tänkte ifall det finns nån sida på nätet som jag inte hittar...

• rosenkind
    Emmsan skrev 2008-07-25 09:14:17 följande:
    kidzshop har dem
    Oj, vad dum jag var! tack ska du ha!
  • rosenkind

vet ni även någon amerikansk sida var man kan shoppa frog tyg? Min syrra är nämligen på väg till USA, kanske jag kunde spara lite pengar på att beställa därifrån?

• rosenkind
    Stormis skrev 2008-07-25 19:12:03 följande:
    Samma fuskvagnar, men med nytt företagsnamn...www.blocket.se/vi/17288154.htm att vagnarna är slut nu, tror ni att vi slipper fler annonser nu då
    Nån som sett en sådan vagn på riktigt? ..."som bugaboo"...
  • rosenkind

Är det inte så att cam suffletten också passar frog? Förstår inte varför det står "cameleon sun canopy"...passar den inte frog också?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14