Bugaboo tråden nr 14
för bra för att vara sant..?
www.blocket.se/vi/16826278.htm
för bra för att vara sant..?
www.blocket.se/vi/16826278.htm
Ahaa..så de erkände faktiskt att det var kopior? Allt sånt borde bannlysas!!
Hej! Nu har jag fått hem min frog
Jag måste säga att den verkligen var i fint skick, tyget var riktigt fint...MEN...
nu har jag några frågor...såklart
Vagnen känns lite ranglig (jag är förstås van vid en riktig pansarvagn - en emmaljunga duo edge) men iaf..
ska handtaget verligen vara ruckbart i höjdläge? det är liksom inte helt låst...
sedan knarrar vagnen, är det bara att smörja eller finns det några skruvar att dra åt?
teflonspray, funkar det?
Bobbenn: nej, jag hade inte sett vagnen. Jag bor i Finland o här är det näst intill omöjligt att få tag på en begagnad bugga. Det handlas inte alls på samma sätt med vagnar här...tyvärr. Så jag köpte den osedd o det visade sig gå bra. Fick med en massa utrustning o betalade 4000 kr.
medea08: tack! Då är det OK. Jag tror att vagnen stått oanvänd en tid. Nu när jag smörjt den och låtit den "vila" så knarrar den inte längre. Handtaget är alltså som det ska, jag skulle föredra att det var fast men jag vänjer väl mig.
Hur ska framhjulens yta se ut? Jag undrar om de som är på vagnen är slut? Passar de som som säljs i kidzshop också för frog? de ser lite annorlunda ut...
tipsar om en sida jag surfade in på:
www.littledudesanddivas.com/
billiga Juju be..
tror ni den här passar till en klarröd frog? färgmässigt alltså..
www.littledudesanddivas.com/bsmlsienaswrl.html