Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo tråden nr 14

Emeliela skrev 2008-08-11 11:40:09 följande:
    HEjhej, ursäkta om jag snor tråden lite men måste bara fråga om ni tycker att 4800kr är rimligt att betala för en beg frog? Vill ha en bugaboo, antingen en frog eller en cam och u har jag hittat en frog för 4800kr. Är det ett bra pris? Det som ingår är- * Liggdel,lock* Sittdel,båge* Beige åkpåse* Svart parasoll* Transportväska* Regn & MyggskyddTack och förlåt för att jag bara kom in och snodde lite av tråden
    hej! jag tittade på samma frog, den verkade jättesnygg. svart + beige, bra kombination. jag köpte nyss en frog för 4000. samma tillbehör + skötväska + ståbräda - transportbag.
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-15 18:23:57 följande:
    Shit vilken billig...
    vi får bara hoppas att det är nåt fel med den.. om du nu inte köper den förstås
  • rosenkind

Noas mamma skrev 2008-08-26 00:52:17 följande:

www.blocket.se/vi/17804872.htm humm undra om hon hade svårt att sätta priset då hon satt ut den för 8500 men vill ha 8700 :-s
    sedan ingår det både en röd bugaboo väska och en skötväska?
  • rosenkind

visst var det så att man kan använda camens åkpåse även till frog? tänkte köpa sand klädsel till min frog och då skulle ju rosa åkpåse vara snyggt... fattar inte varför de skiljer på frog o cam åkpåse...visst frogen är liiiite mindre men det funkar väl iaf?

• rosenkind

trååååkigt...
    min syrra åker till usa i januari så jag sade lite försiktigt "tänk om vi skulle köpa en bee?" *hoppas*... men nej, fick en kylig blick av mannen och ett "du skojar...?" till svar...
    äsch då... men jag har någon månad på mig... hehe... Köpte ju en frog...men en Bee vore inte helt fel..den är ju så "billig"

• rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-30 12:26:49 följande:
    En oioi hobo är: 30 x 38 x 15 för jämförelse.
    en messenger är alltså rätt stor...finns det nån som har en bild på en oioi messenger + bugga? *nyfiken*
  • rosenkind

Hm... nu har jag satt på åkpåsen på frogen...men frågan är vad man ska göra med allt extra tyg under suffletten? Jag vill ju ha suffletten på fast jag har åkpåse.. några tips?

• rosenkind

Hm... nu har jag satt på åkpåsen på frogen...men frågan är vad man ska göra med allt extra tyg under suffletten? Jag vill ju ha suffletten på fast jag har åkpåse.. några tips?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14