Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo tråden nr 14

Natural skrev 2008-08-02 16:35:59 följande:
    Tackar för länken, blir det en Ju Ju be så beställer jag där ifrån. Hur länge gäller dem priserna där?Är det risk för tull om man beställer därifrån?
    det beror ju på hur de packar...och hur det skickas. men är värdet under 500 kr (tror det är ungefär den summan) så blir det ingen tull o moms... funderar själv på att beställa. en mini kostade 40 euro där och jag såg dem för 75 euro på en annan sida...så det låter ju bra.
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:39:34 följande:
    De höll på att tjafsa om att de ville ha en kopia på mitt kontokort innan de skickade, vilket jag vägrade.Sen tog de väldigt lång tid att få väskan.Den blev skitdyr med moms och tull på ( en av två gånger jag fått betala tull) naturligtvis inte deras fel, men den kostade 1600 kr efter allt ... men sden är snygg Gäller bara att använda den nån gång så den lönar sig !
    hm..var utgångspriset högt då? en besmall är ju så billig så den borde klara sig utan att bli tullad..
  • rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-02 16:39:12 följande:
    nr3 tycker jag va riktigt gräslig huga
    smaken är som baken tyckte den var riktigt snyggt retro

men är lite rädd att den ska vara för liten..men vill heller inte hänga för stor väska på buggan... har tyvärr inte sett en live.. har nån foto på en bugga o besmall?

annars såg jag en oioi i nåns bilder och det såg bra ut på camen.. vilket dilemma!
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:57:20 följande:
    Jag har bilder på besmall på buggan tror jag...Den härnger bra!
    jag såg ingen sån bild men mycket annat snyggt! blir såååå avundsjuk! din limited edition i rosa/brunt är verkligen supersnygg! är en besmall tillräckligt stor tycker du?
  • rosenkind

missade att du hade 3 sidor! det såg ju riktigt bra ut, och inte såg den så liten ut! ...hm..

• rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-02 19:25:37 följande:
    Åhhh, kolla här...massa ju ju be www.ju-ju-be.com/in_real_life.html
    smart, tack! tror nog en besmall ska räcka för mig.. tror jag ska vänta tills syrran far till usa, blir billigaste så...men det är först i januari!!
  • rosenkind

Helt OT...men märkte att ni pratade om freshmilk så jag blev ju tvungen att surfa in dit... kan ni säga hur katvigs kläder passar? för slanka eller knubbiga bebisar? min baby är smal så jag hatar när kläderna påsar sig..

• rosenkind

fröken ida skrev 2008-08-04 14:18:51 följande:

Den erfarenheten jag har av Katvig är att de är smala i modellen
    tack! då borde de ju passa min lillskrålla!
  • rosenkind

Kajsan: vad väger filtarna ungefär? Ska skicka efter med syrran men måste veta så jag inte beställer för mycket så det blir att betala övervikt på flyget... en filt kan väl inte vara så farligt men jag ska ju beställan en massa annat också
    ...men åkpåsarna är ju rätt tunga..

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14