Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo tråden nr 14

sorry...min dator flippade tydligen, var ju tänkt att ett inlägg var alldeles tillräckligt

• rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:09:16 följande:
    Extra tyg? Jag fattar inte
    alltså... det är liksom så mycket åkpåse under suffletten...det "korvar" sig kanske camens o frogens åkpåsar är olika? när jag kollade på bilder (typ på kidzshopen) så har de ju hängt åkpåsen över ramen och har ingen sufflett på... är det så man ska ha den? Provkörde iaf sittdelen här inne och lilltjejen (5 månader) fullständigt strålade hon älskade den! försök stoppa ner henne i emmaljungan efter det här...
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:23:09 följande:
    Ja froggens åkpåse är korvig medans Cammens är slät. Ska kolla om jag har bild på Froggens påse i mitt galleri på Froggen. Hade dem båda 2004. Återkommer.Jag minns att man inte har froggens påse över ryggstödet utan bara i sittdelen.
    tack! skulle vara intressant att se... kanske man skulle investera i en cam åkpåse *s*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:25:01 följande:
    Typsikt man ser inte....men man trär inte froggens åkpåse över ryggstödet utan man lämnar den under sufletten i sittdelen.
    okej, så man får helt enkelt leva med korvigheten eller köpa en cam åkpåse!
  • rosenkind

om jag köper ju ju be small, bör jag köpa deras bagclips också? eller funkar bugaboos egna lika bra? ...inte lika snygga kanske...

• rosenkind

soo juicy: din hobo var ju verkligen skitsnygg!
    Mitt dilemma är om man ska satsa på mönstrad sufflett/enfärgad väska eller enfärgad sufflett/mönstrad väska
    Ilandsproblem! Känns onödigt att köpa flera väskor för jag vet att jag inte orkar byta om... om än jag äääälskar väskor...och skor Man har ju inte så stort behov av en massa handväskor när man är mammaledig så det är ju tur att någon uppfunnit skötväskor

Ni som har hobo, den känns inte onödigt stor? Jag hade ju bestämt mig för en ju-ju-be small...trodde jag!

Jag gillar den här också:
    www.littledudesanddivas.com/6135mrocnsndhobo.html

• rosenkind
    Kajsan skrev 2008-09-01 11:15:27 följande:
    Ja , den missade jag på tradera igår, gick billigt
    Såldes de en sån? *gråter*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:27:47 följande:
    Ja, som vanligt.
    Åker du p.g.a. jobb eller brinnande intresse?
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:31:51 följande:
    Jobb, det är en fack mässa.
    ok, därför du har stenkoll på bugaboo
  • rosenkind

Ååååhhh... Vill ha! Hittade en nätbutik som säljer cam med fleecetop till 748 euro! Öppningerbjudande...
    Shit att jag köpte en frog...

• rosenkind
    rosenkind skrev 2008-09-01 14:21:13 följande:
    Ååååhhh... Vill ha! Hittade en nätbutik som säljer cam med fleecetop till 748 euro! Öppningerbjudande... Shit att jag köpte en frog...
    erbjudandet gäller bara i Finland ska jag tillägga!
  • rosenkind
    Shoegirl skrev 2008-09-01 14:25:57 följande:
    De hade inget erbjudande på Bee? *har finsk svärmor*
    tyvärr bara cam
  • rosenkind
    Shoegirl skrev 2008-09-01 14:31:44 följande:
    *surar*
    du blir tvungen att släpa hem den från usa
  • rosenkind
    FridaLee skrev 2008-09-01 14:47:00 följande:
    tack tack ska koll ain den sidan nu!
    förresten, ifall du inte kan finska...
    Erbjudandet gäller endast grå bas + fleece top. Och chassit är modell 2007. Men det är ju 2 års garanti så det borde ju inte vara något problem. Man får väl nytt om det krånglar.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14