• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla: Snygg petunia, har du köpt den i Sverige? Tycker det är så trist att deras utvud av olika modeller och färger är så kass här!
  • oOrosamarängerOo

Såg bee-diskussionen längre bak och min 3-åring strax över 96cm ssitter perfekt i been, bara man vänder på sittdelen och har den ifrån sig, annars finns ju inget fotstöd och lite knas med vart benen ska göras av

• Duntoffla
    Lille Mammsen skrev 2008-06-18 18:05:54 följande:
    SNYGG! (skulle ju va snygg till min Ärt-Grön klädsel) www.tradera.com/Katvig_dyna_till_barnvagnen-a... Inte min....
    Men kööööööp då!
    SooJuicy skrev 2008-06-18 18:08:08 följande:
    Duntoffla: Snygg petunia, har du köpt den i Sverige? Tycker det är så trist att deras utvud av olika modeller och färger är så kass här!
    Tack! Nej, den är köpt i USA tyvärr. Ja, utbudet här är inte så kul.
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo

Va och hämtade ut bee travalbagen idag, paketet va så litet så det gick att lägga över liggkorgen utan problem, så behövde inte ta till "tantavagnsåtgärden"

• oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-06-18 18:11:48 följande:
    Tack! Nej, den är köpt i USA tyvärr. Ja, utbudet här är inte så kul.
    Vart det billigar att beställa därifrån?
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-06-18 18:14:53 följande:
    Vart det billigar att beställa därifrån?
    Väskan kostade 480:- men då har en kompis bror tagit med den hem. Så jag vet inte om det går att beställa från nätet någonstans tyvärr
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-06-18 18:10:18 följande:
    Såg bee-diskussionen längre bak och min 3-åring strax över 96cm ssitter perfekt i been, bara man vänder på sittdelen och har den ifrån sig, annars finns ju inget fotstöd och lite knas med vart benen ska göras av
    Måste poängtera om nån mer med bee varit lika korkad som mig och först nu upptäckt att det finns fotstöd enbart om man vänder sitsen!!
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-06-18 18:16:43 följande:
    Väskan kostade 480:- men då har en kompis bror tagit med den hem. Så jag vet inte om det går att beställa från nätet någonstans tyvärr
    Oj! va billigt Nej, jag har inte hittat nån som skickar...tyvärr:(
  • Hannnas

Duntoffla... sjuuuuuuuuukt snygg PP!!!!!!! o vilket priiis bara säga grattis (jag är gröön av avund ska du veta )

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • madebyinferno

Äntligen har jag fått hem en bas i sand men kan inte för allt i världen besluta mig för en topp så jag får väl sy en själv

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14