• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • fröken ida
    silverkatt skrev 2008-06-18 10:14:06 följande:
    Halloj, Har för mig att jag läste att någon köpt parasoll i Linköping, stämmer det? I så fall, var?
    Menar du ett Bugaboo-parasoll? Det finns nog tyvärr ingen afärr som säljer det här. Du får nog åka till Ödeshög och Kidzshop
    Älskade Edvin
  • Amanda
    Kippie skrev 2008-06-18 10:41:16 följande:
    Någon som vet när i juli canvas sommarsufletterna kommer i dom andra färgerna? Otålig!
    Väntar också otåligt

Men har ingen aning om när i juli de kommer.
  • silverkatt

fröken ida skrev 2008-06-18 11:11:40 följande:

Menar du ett Bugaboo-parasoll? Det finns nog tyvärr ingen afärr som säljer det här. Du får nog åka till Ödeshög och Kidzshop
    Ja precis bugabooparasoll, det är väl den tråden Ödeshög känner jag till, men har precis för mig att någon köpt Bee och parasoll någonstans i Linköping, kanske minns fel.
  • Ms Kanga
    fröken ida skrev 2008-06-18 11:11:40 följande:
    Sagoland Tornby har i alla fall Bee så jag skulle kolla med dem innan jag skalar ner till Ödeshög och Babyproffsen i Norrköping säljer också Bugaboo
  • fröken ida
    silverkatt skrev 2008-06-18 11:16:05 följande:
    Ja precis bugabooparasoll, det är väl den tråden Ödeshög känner jag till, men har precis för mig att någon köpt Bee och parasoll någonstans i Linköping, kanske minns fel.
    Det har diskuteras om en billigare variant som passar på Bugaboovagnar. Det var därför jag skrev så. Tror den varianten fanns på Babyproffsen.
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-18 11:17:00 följande:
    Sagoland Tornby har i alla fall Bee så jag skulle kolla med dem innan jag skalar ner till Ödeshög och Babyproffsen i Norrköping säljer också Bugaboo
    Jag var inne och pratade med dem efter att jag hört här att det fanns en Bee där. Då hade då fått in en Bee och en transportväska. Transportväskan var såld, men vagnen fanns kvar. Enligt tjejen jag pratade med var de ovänner med leverantören och skulle inte få in något från Bugaboo mer, men det kan ju ha ändrats sen då. Det var en månad sedan. Ananrs är ju Norrköping väldigt bra och trevliga till skillnad från här. Vi åker dit om vi ska ha nått och de säljer ju Bugaboo.
    Älskade Edvin
  • SoFo89
    Kippie skrev 2008-06-18 10:41:16 följande:
    Någon som vet när i juli canvas sommarsufletterna kommer i dom andra färgerna? Otålig!
    Så snabba som bugaboo är så lär dom komma lagom till hösten
    ღSigne 071027ღ
  • kath

hej buggaboo anhängare.

Min lilla kille tittade ut på nationaldagen och jag är nu stolt mamma till Milton. Måste bara säga att vi har nu använt vår frog och fullkommligt älskar den. Ett verkligt bra köp och milton sover så bra i den. Dessutom är den verkligen lätt och klarar de flesta underlag. Jag är så nöjd och ni hade så rätt när ni pratade er varma om buggan. Massor av kramar från miltons mamma :)

• silverkatt

Tack för infon om parasoll/Linköping . Hade varit bra om de haft, då jag passerar idag på väg till sommarstugan. Fast det är ingen brådska, bebben kommer i slutet av Juli och vagnen har vi redan.

• yodi

jag är på jakt effter en ny vagn och bugaboo cameleon är en av aspiranterna så jag tänkte höra lite med er om ni tror att det kan vara en vagn för oss:

vi går mest på asfalt men även på grusstigar, jag vill ha en vagn som är stadig men ändå lätt och smidig. gärna att man kan ha stå bräda till stora syster. vi åker mycket tåg och buss, så det är mycket i och ur bussar samt upp och ner för trappor.

sen hur rymliga är dom i sitsen? dottern är ett och jag hade tänkt använda vagnen tills hon är två.

• mollan nu
    yodi skrev 2008-06-18 12:05:43 följande:
    jag är på jakt effter en ny vagn och bugaboo cameleon är en av aspiranterna så jag tänkte höra lite med er om ni tror att det kan vara en vagn för oss:vi går mest på asfalt men även på grusstigar, jag vill ha en vagn som är stadig men ändå lätt och smidig. gärna att man kan ha stå bräda till stora syster. vi åker mycket tåg och buss, så det är mycket i och ur bussar samt upp och ner för trappor.sen hur rymliga är dom i sitsen? dottern är ett och jag hade tänkt använda vagnen tills hon är två.
    då är en cameleon vagnen för er.
    sitsen är stor så det är inga problem. ståbräda finns en från bugaboo men andra passar oxå. Vagnen är sjukt bra just på bussar då man kan svänga runt vagnen utan att behöva bygga om bussen. Inga problem på trappor.
    Vid knöligare terräng (kullersten, snö mm) vänder man på vagnen så de stora hjulen är frammåt.
    Jag är sjukt nöjd med min.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14