• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    jippy skrev 2008-06-17 22:59:17 följande:
    OJ, vilka fina bugaboos ni har! Blir såå avis. Är det någon som har en vagn med vit bas och sand canvas top? Har försökt leta i bildtråden men inte hittat..... Vore kul att se bild på det.
    vit bas finns inte sandbas och fit topp däremot et är så gulligt
  • JohannaJ

jag la precis in lite bilder på buggan i bildtråden. Roliga var att visa hur Hilding älskar sin sommarsuffla. Någon mer med en bebis som åker bugga på magen och tittar ut genom nätet. Han älskar sin vagn nu

• Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-17 22:17:27 följande:

azel: oh yes, det var jag! Å jag såg precis att mammsens oxå var det! hahaha
    JaHa fler som va IKEA sugna
  • jel73

Hej,

En liten fråga till er som vet mer än jag

Vet någon om det finns snö/terränghjul i foam?
    Eller om det bara finns de man pumpar?

• angebell
    Svar på #1365
    Tack för svaret mamma2001. Känns bra att höra. William är väl 86 cm nu kanske och kommer ju att åka i Been nu i sommar, nästa år blir det nog ett nytt syskon som får åka i den...förhoppnignsvis :)
  • angebell
    Svar på #1366
    Kajsan skrev 2008-06-17 19:49:51 följande:
    Jag har bilder på min 2.5 åring i Been i galleriet.Jag tycker det ser helt crazy ut med stora barn i Been, men en 17 månaders kanske kan funka...
    Jag tycker nog lite som du....kändes som om den kanske inte skulle pasa storleksmässigt så väldigt länge till till William då han såg väldigt stor ut i den. Har du någon extra vagn, typ resevagn och i sådan vilken??? Vill gärna ha tips på vad man ska köpa jag är så jädra kluven.
  • Kajsan
    angebell skrev 2008-06-18 08:54:49 följande:
    Svar på #1366Jag tycker nog lite som du....kändes som om den kanske inte skulle pasa storleksmässigt så väldigt länge till till William då han såg väldigt stor ut i den. Har du någon extra vagn, typ resevagn och i sådan vilken??? Vill gärna ha tips på vad man ska köpa jag är så jädra kluven.
    Jag reser aldrig
    Nä , men bäbisen har en Bugaboo Cam och en Bugaboo Bee
    Stora tjejen har en Urban Jungle och en brio Sitty
    Sen har de en Emmaljunga twin cerox 360 tillsammans.
    Vad ska du ha den till? Flyga med? Nåt som tar liten plats i bakluckan?
    Är det bara nåt som tar relativt liten plats så skulle jag köra på en brio sitty *Hukar mig för ägg*
    Den funkar ju i evighet, blir inte för liten eller ostadig.
  • molly 81

Hej!

Skrev tidigare i tråden om det väldigt stora regnskyddet.. Funkar något annat?! Var på stan igår, det regnade och jag gillade inte regnskyddet alls..

Sen en fråga till(ja, jag vet många frågor!)Sambon tyvker sufletten är "kort" och jag tycker det verkar som om camens är "längre". Kan jag byta? Vet att jag måste köpa suflett spännen och suflett pinnar, men säljs pinnarna styckvis eller i paket?! Och kan jag köpa bara suflett tyg och inte hela kitet med lock och allt?!

Jag blir så förvirrad..

• Azel

mallan brallan skrev 2008-06-17 22:17:27 följande:

azel: oh yes, det var jag! Å jag såg precis att mammsens oxå var det! hahaha
    Kan du gissa vilken bugga "jag" var , jag stirrade nog på dig hehe
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14